Hvornår poppede maven ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
13 svar
1 synes godt om
8. juni 2021

Blomste

Hej

Hvornår kunne man se at i var gravid ? 
Var det forskel fra nr 1. og nr. 2, 3, 4 osv.? 

Jeg kan ikke huske det med nr. 1 og nr. 2 men her 3. gang synes jeg allerede jeg føler mig oppustet og ligner at jeg har spist alt for meget, allerede fra morgenstunden.
Jeg er kun 4+0 så jeg tror jeg får svært ved at skjule det helt frem til uge 12.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2021

BabyIgen2022

Blomste skriver:

Hej

Jeg kan ikke huske det med nr. 1 og nr. 2 men her 3. gang synes jeg allerede jeg føler mig oppustet og ligner at jeg har spist alt for meget, allerede fra morgenstunden.
Jeg er kun 4+0 så jeg tror jeg får svært ved at skjule det helt frem til uge 12.

Hm i min 3. graviditet synes jeg, at jeg var meget oppustet netop på det tidspunkt... men altså, det var jo bare progesteron. Maven kommer først rigtigt v. 18+ hos mig.

Anmeld Citér

8. juni 2021

esioul

Blomste skriver:

Hej

først uge 23 ca. det kunne ses.. det var første barn

Anmeld Citér

8. juni 2021

Aimah

Profilbillede for Aimah

Med nr. 1 kunne man først se det den dag jeg havde været til md scanning

Med nr. 2 er jeg allerede oppustet her 5+1 og jeg må fortælle folk, at jeg har min menstruation og derfor er oppustet

Anmeld Citér

8. juni 2021

Blomste

BabyIgen2022 skriver:

Hm i min 3. graviditet synes jeg, at jeg var meget oppustet netop på det tidspunkt... men altså, det var jo bare progesteron. Maven kommer først rigtigt v. 18+ hos mig.

Jeg krydser fingre for det er det samme her. Jeg kan virkelig ikke huske hvornår det blev rigtig synligt sidste gang

Anmeld Citér

8. juni 2021

Blomste

Aimah skriver:

Med nr. 1 kunne man først se det den dag jeg havde været til md scanning

Med nr. 2 er jeg allerede oppustet her 5+1 og jeg må fortælle folk, at jeg har min menstruation og derfor er oppustet

Ej ja god ide, det tror jeg også jeg vil bruge, ikke fordi jeg tror nogen vil spørge, da jeg for det meste bare render rundt i løse kjoler lige nu

meeen... skal i sommerhus (med pool) sammen med nogle andre, om ikke så længe.. 

Anmeld Citér

8. juni 2021

Annemette07

Blomste skriver:

Hej

Der var ikke forskel på mine maver, men der var også 5 år i mellem. Det kunne først rigtig ses da jeg 15-18 uger henne

Anmeld Citér

8. juni 2021

123321

Profilbillede for 123321

Er i start uge 12 og her er maven også ret synlig - var også meget hævet til at starte med men så forsvandt det i nogle uger også er det nu kommet tilbage som rigtig mave. 

Anmeld Citér

8. juni 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

1. Over halvejs

2. Over halvejs 

3. Halvejs 

4. Inden uge 12

Er alm af bygning og har vejet ca det samme før alle graviditeter og har spist/motioneret det samme. (Jeg er spændt på om der er mere end en her 4. Gang)

Anmeld Citér

8. juni 2021

Sommer83

Nr 1 var jeg ca 15 uger henne.

Nr 2 var jeg i uge 30.

Nr 3 kunne man begynde at se det i ca uge 19 og nu er jeg 23+6 og der er ingen tvivl mere�� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.