Hej alle.
Det er sådan, at jeg er dårlige til stave og til tider at sætte sætninger sammen. Tror det er struktur i dem nogle gange kan drille.
Jeg læser udmærket og kan godt lide det. Ingen problemer her.
Dog jeg oplever jeg bliver hæmmet med det, at jeg staver dårligt. Og vil gerne ha sådan noget hjælpemidler til det.
Og har i nogle år tænkt om jeg er ordblind. Men ved ikke helt hvordan jeg tager fat i det hele. Nogle der kan hjælpe?
Jeg har en uddannelse. Og ønsker lidt noget andet. (ledelse. Men stavefejl og leder er vist ikke li et god ting)
Da jeg læst til pædagog fik jeg gode karakter. Var altid i gruppe med nogle og det endt altid med de skrive og snakket til det vi skulle skrive. Jeg ved jeg er mega dygtig og ønsker merer. Men altså det hæmmer mig vildt meget. Ved ikke hvad jeg skal gør.
Jeg får det tit atvide. At jeg vil være en dygtig og god leder.
Jeg er ikke dansk. Har boet her i snart 20 år og kom til dk da jeg var 10 år. Husker ikke noget hvordan man staver eller andet fra da jeg lært at skrive.
Man kan ikke hører på mig, at jeg ikke er dansk. Mit udtale er helt som det skal være.
Det er kun når jeg skal skrive. Især opgaver kan man tydeligt se/læse det.
Skal jeg se om jeg kan finde en dansklærer (måske på Facebook) der vil undervise mig igen. Synes dog det er pinligt.
Jeg hr et arbejde som jeg er glad for. Men vil gerne merer nu.
Hvad skal jeg gør.
Anmeld
Citér