Hvilken klinik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej

Jeg vil høre, om der er nogen, der kan anbefale en privat fertilitetsklinik i midtjylland?

Vi har et barn efter ICSI-behandling. Nu tænker vi på at forsøge os igen, men denne gang kan det jo ikke blive i det offentlige, så vi skal have fundet en anden klinik, der kan behandle os. Jeg vil derfor gerne høre om der er nogen, der har nogle erfaringer med private klinikker i midtjylland.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2021

Altea

Det handler jo rigtig meget om kemi - så book forsamtale flere steder, hvis I er i tvivl.

I har ivfSyd i Fredericia, Freya fertility i Herning og en stak i Århus at vælge imellem. 
Og I vil finde for og imod dem alle

Vi har brugt nogle år hos Aagaard i Århus, men læge holdet er skiftet det sidste års tid, så ved intet om de som er der nu.

Ivfsyd havde vi en samtale med, men valgte fra - men mange er meget begejstrede for dem.

Havde FF i Herning haft åbent da vi var i behandling, ville det have været vores 1. valg. Tina som har åbnet den, var vores læge i Horsens, og vi var rigtig glade for hende.

Anmeld Citér

7. juni 2021

Anonym

Vi har været ved Freya (hos Tina) i Herning. Vi var igennem en naturlig inseminering, som vi ingen forventninger havde til, da det udelukkende var for at bruge ventetiden mens vi ventede på næste cyklus og kunne tilmelde os frysebehandling i det offentlige. 

Det gav ikke en graviditet, men for dælen hvor følte vi os i gode hænder ved Tina

Anmeld Citér

7. juni 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi fik barn nr. 1 gennem det offentlige, og brugte Maigaard til barn 2, som jeg er gravid med nu  (ICSI)

Anmeld Citér

8. juni 2021

heaven

Maigaard er fantastisk

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres tilbagemeldinger! Det har givet os noget at arbejde videre med i en proces, hvor vi ellers sad lidt fast.

Tak!

Anmeld Citér

8. juni 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har gået ved Aagaard for nogle år siden. Vi var godt tilfredse og det endte da også med vores dejlige lillebror. Der er jo kommet nye ejere, så jeg ved ikke hvordan det er nu. Vi har haft en online-konsultation med den ene læge, da vi snart vil i gang med fryseforsøg og derfor havde nogle spørgsmål. Han virkede rigtig venlig og dygtig. De har skiftet ud i næsten hele staben, og meget af det er jo også hvordan kemien er med sygeplejersker og jordemødre. For os der kommer udenbys fra har det også været vigtigt at det er nemt at komme til fra motorvejen og nem parkering

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.