Anonym skriver:
... et eller andet sted er det også fantastisk at vi alle er forskellige. Man skal bare bruge de kort man har fået på den bedste måde:
Hvis alle var 167 vejede 62 kg og brugte str 38 i sko ville det også været ret kedeligt 
Men det ville jeg nu stadig hellere være end 182 cm og 112 kg (og størrelse 40 i sko) 
Det kan være svært med højde og lange ben at købe både lange og korte kjoler, fordi de som regel er for korte i begge situationer. Og når man så heller ikke har tynde lange ben, som mig, så kan det være endnu mere besværligt.
Men til trådstarter: Jeg har også dele af min krop som jeg da godt kunne tænke mig var anderledes, mest vægtmæssigt, men det tror jeg alle har. Jeg synes personligt mine arme er for korte i forhold til min højde sådan rent proportionsmæssigt. Og så har jeg små korte pølsefingre, som sådan lidt giver mine arme/hænder er barnligt look. Og ringe er virkelig svære at finde nogen som passer og klæder mig, fordi der næsten altid ligner et barn som klæder sig ud med sin mors smykker.
Det jeg har valgt at gøre er at finde de dele af min krop som jeg godt kan lide og fokusere på dem, og gøre mere ud af dem, så det er det folk (og jeg selv) ser og lægger mærke til. Såsom mine øjne, min tajle, mine ankler (ret slanke min generelle størrelse taget i betragtning) osv.
Men det gør at jeg for det meste fokuserer på det jeg godt kan lide ved mig selv, og så ikke spilder mig tid på de ting jeg måske godt kunne ønske mig lidt anderledes.
Som andre siger, så har du ret flotte ben. Måske en dag du selv kommer til at synes det også. Men hvis ikke, så i det mindste at du kommer til at kunne se på alle de andre ting du kan lide ved dig selv og nyde dem.
Anmeld
Citér