Gravid og udfra kommende CHOK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Tvilling

Hej

Håber I kan svarer mig, er DØD nervøs for bette bebs er 7+4 og har i dag haft en rigtig træls oplevelse. Hvis jeg ikke havde fået benene på nakken havde jeg fået tæv. Jeg er chokeret da det udløste minder om en gammel epsiode, hvor jeg fik tæv. Jeg har truffet nogle beslutninger der gør dette ikke sker igen. Men vil hører om nogen ved om det har betydning for den bette...??? At jeg blev SÅ chokket og er godt træt nu?? Skal til læge onsdag, længe aftalt. Men hvis nu nogen havde nogle "kloge" ord

K Tvillingen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Ox.

Tvilling skriver:

Hej

Håber I kan svarer mig, er DØD nervøs for bette bebs er 7+4 og har i dag haft en rigtig træls oplevelse. Hvis jeg ikke havde fået benene på nakken havde jeg fået tæv. Jeg er chokeret da det udløste minder om en gammel epsiode, hvor jeg fik tæv. Jeg har truffet nogle beslutninger der gør dette ikke sker igen. Men vil hører om nogen ved om det har betydning for den bette...??? At jeg blev SÅ chokket og er godt træt nu?? Skal til læge onsdag, længe aftalt. Men hvis nu nogen havde nogle "kloge" ord

K Tvillingen.

Jeg havde igennem hele min graviditet det motto der hedder "better safe, than sorry" så jeg ringede altid til læge eller FG hvis der var noget jeg var nervøs for  ..

Hvis jeg var dig ville jeg da lige forhøre mig ved nogen der har forstand på området, om ikke andet så for at få lidt ro i sjælen

Knus Sussie

Anmeld

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Hej

K Tvillingen.

tror ikke det har nogen betydening, jeg ville høre på onsdag ved lægen... hvis der sku være sket noget, kan der jo ikke gøres noget ved det, du er jo ikke så langt henne..

Anmeld

26. oktober 2009

Misjelle

Jeg tror ikke at et meget stort chok kan skade den lille, men stres over længere tid kan have stor indflydelse på en graviditet og ikke mindst den kommende mor. Nu ved jeg ikke i hvilken forbindelse du kunne have fået tæv, men synes bestemt du skal komme langt væk fra personen/personerne. Det kan næppe være gavnligt nu og for den sags skyld heller ikke senere når den lille ankommer.

Anmeld

26. oktober 2009

Tvilling

Takker for svarene..

Det er arbejdsrealteret., Nej ved godt jeg ikke er SÅ langt henne. Men det er ønsket gennem 3 år. Men ja jeg kan ikke gøre noget desværre. Sket er sket. Men jeg har taget affære ved at nægte opgaven, da den ville stresse mig fremad. Men håber MEGET på der ikke er sket den bette noget.

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

Jeg havde desværre et par episoder i starten af min graviditet hvor jeg blev ophidset/bange og begge gange er min puls blevet meget høj, hvilket jo i princippet ikke er syndeligt godt for baby, men så længe, som der er en anden der skrev, ikke er længevarende så burde det ikke have en betydning for om baby har det godt.. men god ide at lige høre lægen.. jeg tog beslutningen om at kvitte min veninde og mit job, som havde været årsag til de overstående forhøjede puls.. var lige ved at skrive pils..  

Knuz fra Jane, der fik en sund rask pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.