At fortælle det på arbejdet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
8 svar
12 synes godt om
4. juni 2021

PGCG

Hej. Jeg er gravid - Dog kun i uge 5.

Jeg er nyuddannet SSA, har fået job på plejecenteret hvor jeg havde min sidste praktik. Jeg har været der lidt over en uge nu. Kender mine kollegaer og chef godt, da vi bor i et lille samfund. 

Mit spørgsmål er, hvornår har i fortalt på jeres arbejde at i ventede jer? Og hvornår ville i gøre det, hvis i stod i min situation? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2021

Kir

Jeg fortalte det vist da jeg var 6+. Men det har af to grunde: jeg arbejdede i Norge, men skulle til nakkefoldsscanning i Danmark, så jeg skulle have fri til at rejse hjem. Og så var jeg dødtræt og halvskidt, så tænkte det var smart at chefen vidste det. Det skal så siges at jeg arbejdede på en lille arbejdsplads side om side med chefen, så hun havde nok luret den hurtigt uanset

Anmeld Citér

4. juni 2021

Baby.mamma

Mærk efter, hvad der føles rigtigt for dig. Jeg selv bliver møg dårlig fra 5-6 uge hvor jeg intet kan, så jeg havde ikke kunne trække den længere

Anmeld Citér

4. juni 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg siger personligt ikke noget før efter NF, så jeg er sikker på at der er liv og et rask barn derinde.

Og jeg ville slet ikke gøre det som nyansat, du har jo 3 måneders prøveperiode, såh jeg ville varer min mund

Anmeld Citér

4. juni 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg var hen mod uge 19-20 stykker første gang, jeg ville gerne have misdannelsesscanningen overstået og årstiden passede med at gemme sig lidt i løse sweaters. Anden gang var jeg kun i uge 14-15 stykker da jeg ikke længere kunne skjule det, og fortalte det derfor der...

Anmeld Citér

5. juni 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Fortvivlet skriver: