Bekymret.. Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke få tingene til at passe sammen og er ved at blive lidt nervøs for GUL. 

Jeg har de sidste 14 dage mærket ømhed i underlivet og niv og jag fra lysken. I sidste uge fik jeg kraftige menssmerter og intense jag i højre side. De gjorde så ondt at jeg blev helt forskrækket og tænkte der var noget helt galt. Siden da har det føltes udspilet, som om min livmoder er dobbelt så stor som den plejer at være. Det spænder helt vildt nederst i maven helt ude mod maveskindet. Når jeg mærker med hænderne kan jeg mærke en rund, hård bold, der er lidt øm og stikker lidt op over trussekanten. I dag var jeg ude at gå en tur på 3 km og måtte sætte mig på en bænk fordi det blev for ømt. Jeg har også fået vanvittigt ømme bryster de sidste dage, meget mere end op til mens, og blodårerne er blevet ulækkert tydelige. Føler jeg skal tisse hele tiden. 

Jeg føler mig meget gravid, men jeg får kun negative tests (valmed). Det er en måneds tid siden jeg sidst havde mens. Pga de voldsomme smerter i sidste uge og lave hcg mængder (hvis der er tale om graviditet) begynder jeg at blive nervøs for om det er en GUL... 

Er det normalt? Jeg tænker at se det an en uge mere inden jeg kontakter lægen, men skal lige have ro i hovedet..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2021

Igen

Profilbillede for Igen

En GUL gir stadig positiv graviditetstest.

hvis du er bekymret, bør du ringe til lægen i morgen. Der er ikke nogen grund til at drive dig selv småskør��

Anmeld Citér

3. juni 2021

Anonym trådstarter

Nej det har du selvfølgelig ret i

Anmeld Citér

3. juni 2021

Kir

Jeg synes du skal ringe til lægen i morgen tidlig. Jeg skal ikke kunne sige om det er en GUL, men uanset hvad så lyder det lidt bekymrende. Smerter + en underlig knude synes jeg bestemt du skal reagere på. Det er ikke for at du skal blive bange, det kan jo være noget ufarligt, men hellere være på den sikre side. 

Anmeld Citér

3. juni 2021

HapsHapsHaps

Kom til lægen. Det kan være mange ting, fx et brok. Jeg har lyskebrok (er gravid), og det kan føles lidt som du beskriver... Tidligt i min graviditet havde jeg også dage med meget ømt underliv og stik og jag, og var flere gange bange for GUL, men alt var helt normalt. Pøj pøj - håber du snart får vished!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.