Hund og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Vi har en skøn labrador på 14 måneder. Hun har aldrig været helt god til at være alene hjemme, men det er blevet trænet så godt som muligt med hjemmearbejde og alt det andet det sidste års tid.

De sidste par uger er det dog blevet helt galt. Min veninde, som er dyrlæge, nævnte at det kunne skyldes min graviditet.

Har jeres hunde reageret på graviditeten? Og hvordan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2021

Nordsjælland1981

Profilbillede for Nordsjælland1981
Savanna skriver:

Vi har en skøn labrador på 14 måneder. Hun har aldrig været helt god til at være alene hjemme, men det er blevet trænet så godt som muligt med hjemmearbejde og alt det andet det sidste års tid.

De sidste par uger er det dog blevet helt galt. Min veninde, som er dyrlæge, nævnte at det kunne skyldes min graviditet.

Har jeres hunde reageret på graviditeten? Og hvordan? 

Vores hund reagerede aldrig på, at jeg var gravid.

Jeg ville nok kigge lidt på hundens psykiske modningsfaser...alternativt, om hun evt er på vej i løbetid

Anmeld Citér

3. juni 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores dyr(hund og katte) har overhovedet ikke reageret på mine graviditeter. 
Vi har ellers et meget sensitivt kæledyr, som reagerer hvis bare vi fx lukker en dør til et af værelserne, eller hvis vi får en pakke/stor kasse som så står på gulvet i nogle timer. 

Anmeld Citér

3. juni 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna
Nordsjælland1980 skriver:

Vores hund reagerede aldrig på, at jeg var gravid.

Jeg ville nok kigge lidt på hundens psykiske modningsfaser...alternativt, om hun evt er på vej i løbetid

Det passer ikke tidsmæssigt med løbetid. Jeg har læst et par gamle tråde om emnet, men er spændt på om andre har erfaringer med det ��

Anmeld Citér

3. juni 2021

Anonym_2020

Vores hund har ændret markant adfærd ved begge graviditeter Klistret meget op ad mig og maven og været ekstra vagtsom. Gået helt i sig selv efter fødsel og erstattet af omsorg for baby. Så vildt at observere ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.