Når stregen forsvinder !! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2021

Morpåudebane

Åhhh er så trist idag! 
mandag fik jeg en fin svag lyserød streg, tirsdag var den der stadig og endda lidt tydeligere,,, men onsdag var den væk

idag styrtbløder jeg og er sur og træt af hele verden! 

det hele føles så uoverskuelig og uretfærdigt når man bare gerne vil have et barn mere... men må op på hesten igen og krydse fingre for at næste cyklus er min cyklus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Åhhh er så trist idag! 
mandag fik jeg en fin svag lyserød streg, tirsdag var den der stadig og endda lidt tydeligere,,, men onsdag var den væk

det hele føles så uoverskuelig og uretfærdigt når man bare gerne vil have et barn mere... men må op på hesten igen og krydse fingre for at næste cyklus er min cyklus

For det første et til dig. 
det må være hårdt tid den tid hvor man prøver og man vil så gerne og ønsker sig det rigtig meget. Men ja op på hesten igen og uanset hvor nemt det lyder ( og ved du vil hade det jeg skriver nu, men) være tålmodig det skal nok komme. Hvor længe har i prøvet nu? Og hvor længe henne var du i mandags da du testet? 

Anmeld Citér

3. juni 2021

Morpåudebane

For det første et til dig. 
det må være hårdt tid den tid hvor man prøver og man vil så gerne og ønsker sig det rigtig meget. Men ja op på hesten igen og uanset hvor nemt det lyder ( og ved du vil hade det jeg skriver nu, men) være tålmodig det skal nok komme. Hvor længe har i prøvet nu? Og hvor længe henne var du i mandags da du testet? 

Det er utrolig plat, for vi har kun prøvet i 3 mdr. men de to store blev lavet i første hug. 
jeg har været klar siden sommeren 2020, men manden er først blevet klar nu her i år. Så jeg føler jo at jeg har været i gang i et år

jeg var 3+3/3+6 i mandags, min mens svinger med 2-3 dage nemlig, men tirsdag nåede jeg lige at blive lidt glad da stregen kom igen og endnu mere tydelig. Men så kom smerterne og en bragende negativ onsdag og så flere smerter og blødning idag... meeen som du selv siger, tålmodighed og op på hesten igen, det er den eneste rigtige vej

Anmeld Citér

3. juni 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Det er utrolig plat, for vi har kun prøvet i 3 mdr. men de to store blev lavet i første hug. 
jeg har været klar siden sommeren 2020, men manden er først blevet klar nu her i år. Så jeg føler jo at jeg har været i gang i et år

jeg var 3+3/3+6 i mandags, min mens svinger med 2-3 dage nemlig, men tirsdag nåede jeg lige at blive lidt glad da stregen kom igen og endnu mere tydelig. Men så kom smerterne og en bragende negativ onsdag og så flere smerter og blødning idag... meeen som du selv siger, tålmodighed og op på hesten igen, det er den eneste rigtige vej

Hehe okay, utrolig hvordan vi kvinder kan være så utålmodig når det gælder  sådan noget men det sku reelle fikser vi har som er svært at slippe af med. 
og haha ja det forstår mænd ikke men kvinde til kvinde vil forstår at man føler man har været igang i et år bage fordi man var klar lige der men ja der er intet vej end den, tålmodig tålmodig tålmodig

Anmeld Citér

3. juni 2021

Enmere20

Morpåudebane skriver:

Åhhh er så trist idag! 

Jeg kan så godt føle dig - jeg var sikker på at jeg ville blive gravid med det samme

og hold op hvor bliver man skuffet for hver måned der går. Første halve år var ok, men nu føler jeg mig snydt hver måned 

jeg krydser for at det er vores måned i juli  vi følges jo lidt ad næste gang

Anmeld Citér

3. juni 2021

Morpåudebane

Enmere20 skriver:

Jeg kan så godt føle dig - jeg var sikker på at jeg ville blive gravid med det samme

og hold op hvor bliver man skuffet for hver måned der går. Første halve år var ok, men nu føler jeg mig snydt hver måned 

jeg krydser for at det er vores måned i juli  vi følges jo lidt ad næste gang

Det er da også mega frustrerende! Forstår virkelig godt hvorfor nogle parforhold smuldre helt op i sådan et projekt baby forløb !! 

ja Juli bliver vores mdr !  Krydser alt hvad jeg kan! Testdag 1/7

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.