Kære dig der lytter med og måske har et godt råd 
Jeg blev uønsket gravid som 20-årig og fik foretaget en kirurgisk abort. Herudover har jeg et barn fra 2018, som kom i 4. forsøg. Jeg bliver 34 om lidt.
Nu har projekt lillebror/søster stået på i 8-9 måneders tid og jeg er ved at have mistet tålmodigheden. Jeg fangede en bio i 2. cyklus, som gik til grunde i uge 5+0 og så mistænker jeg, at der har været et par stykker siden, fordi der er kommet skyggestreger og min mens har været forsinket.
Fordi vi har et barn i forvejen, vil vi jo ikke kunne få hjælp i det offentlige, men kan godt blive udredt i det offentlige, men jeg frygter lidt scenariet med lange ventetider og årelang proces og er allerede presset over ikke at være blandt de 85% som er blevet gravide indenfor 6 måneder, måske 92% som ikke bliver gravide indenfor 8 måneder lige om lidt :/
Derfor overvejer jeg at søge udredning og hjælp i det private allerede nu. Kan man det? Er det med lange ventetider? Kan nogen anbefale et sted i trekants-området eller måske maks. 1 times kørsel derfra? Vi købte et testkit til at tjekke min mands sædkvalitet og det så umiddelbart fint ud... Men det er jo ikke bare sådan liiiige at teste mig...
Anmeld
Citér