Jer med tvilling - beta hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er voldsomt stor i denne graviditet og har endnu ikke været til nf.

Så jeg fordriver ventetiden med at kigge på blodprøve resultater

Mit beta hcg er højere end i de andre graviditeter, så nu sidder jeg jo rigtig og tænker

Hvor højt var jeres beta hcg jer der ventede mere end en)? - gerne i uge 10

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2021

Anonym

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor højt dit hcg beta er. Men jeg har været gravid to gange og hcg beta var vidt forskelligt fra hinanden. Ved min ældste var hcg beta omkring 100 og i denne graviditet er der næsten 300. Ingen tvilling her

Anmeld Citér

31. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor højt dit hcg beta er. Men jeg har været gravid to gange og hcg beta var vidt forskelligt fra hinanden. Ved min ældste var hcg beta omkring 100 og i denne graviditet er der næsten 300. Ingen tvilling her

Hold da op, ikke i nærheden af 300 i hvertfald, var der noget galt med graviditeten hvor du havde 300 i beta ? Og havde du så lavt PAPP?

Anmeld Citér

13. juni 2021

Anonym

Hold da op, ikke i nærheden af 300 i hvertfald, var der noget galt med graviditeten hvor du havde 300 i beta ? Og havde du så lavt PAPP?

Jeg har slet ikke opdaget din kommentar før nu. 

Jeg fik rigtig god risikovurdering til nakkefoldsscanningen. Vi har fået ekstra scanninger på grund af noget andet. Baby ser ud til at have det fint. Vi skal til md scanning i næste uge. 
Min papp var fin. Noget højere i denne graviditet end den første. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.