Testmonsteret er løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
14 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2021

Morpåudebane

Opslag er ikke egnet for jer der hader “er den positiv” trådene

Meeen testmonsteret er for alvor løs herhjemme! Specielt fordi baby 1 og 2 er lavet i 1. Forsøg, så det irritere mig at 3’ern nu kører på 3. Cyklus. MEN tror der sket noget! For denne fine svage streg kom i morges (3+3) og er 99% sikker på at der er farve i spænende om den udvikler sig. Prøver ihærdigt at vente med at teste igen til på onsdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2021

Annoni

Jeg ser også antydningen af den - et forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

31. maj 2021

Morpåudebane

Annoni skriver:

Jeg ser også antydningen af den - et forsigtigt tillykke

Tak! Åhhh jeg håber sådan at den er der

Hild nu op hvor har jeg stor respekt for de par der kæmper i flere år! Jeg er nærmest ved at gå ned med flaget efter bare 3 mdr

Anmeld Citér

31. maj 2021

Anonym

Morpåudebane skriver:

Opslag er ikke egnet for jer der hader “er den positiv” trådene

Meeen testmonsteret er for alvor løs herhjemme! Specielt fordi baby 1 og 2 er lavet i 1. Forsøg, så det irritere mig at 3’ern nu kører på 3. Cyklus. MEN tror der sket noget! For denne fine svage streg kom i morges (3+3) og er 99% sikker på at der er farve i spænende om den udvikler sig. Prøver ihærdigt at vente med at teste igen til på onsdag

Jeg kan så meget følge dig i det her. Jeg har været gravid 3 gange og alle gange i første forsøg - den først endte dog som spontan abort. Vi har prøvet at blive gravide i 3 måneder, men har nu måtte sætte det på pause pga. Vaccinationen. Jeg har så dårlig samvittighed over at 'brokke' mig over ikke at være blevet gravid endnu, for ja, der er andre der kæmper længere tid og dem føler jeg virkelig med! Vi undrer os dog over det tager længere tid denne gang, da vi generelt er blevet sundere - motionere mere og spiser sundere end de andre gange, så vi mener jo det burde have hjulpet .

Anmeld Citér

31. maj 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Jeg kan så meget følge dig i det her. Jeg har været gravid 3 gange og alle gange i første forsøg - den først endte dog som spontan abort. Vi har prøvet at blive gravide i 3 måneder, men har nu måtte sætte det på pause pga. Vaccinationen. Jeg har så dårlig samvittighed over at 'brokke' mig over ikke at være blevet gravid endnu, for ja, der er andre der kæmper længere tid og dem føler jeg virkelig med! Vi undrer os dog over det tager længere tid denne gang, da vi generelt er blevet sundere - motionere mere og spiser sundere end de andre gange, så vi mener jo det burde have hjulpet .

Det er nemlig et mega luksus problem, men stadig SÅ frusterende. 

vi er begge blevet mindre sunde og 3 år ældre siden sidst, så tænker det er biologien der driller.. MEN nu håber jeg virkelig den er der. Vi snakkede om at sætte projektet på pause, men vi aner jo ikke hvornår vi får vaccinen da vi er de sidste i rækken, så vi tager chancen

Anmeld Citér

31. maj 2021

Baby.mamma

Den ser positiv ud, tillykke

Anmeld Citér

31. maj 2021

Morpåudebane

Baby.mamma skriver:

Den ser positiv ud, tillykke

Ihhh tak! Håber den mens bliver væk

Anmeld Citér

31. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Ihhh tak! Håber den mens bliver væk

Hvornår forventer du mens dag?

Anmeld Citér

31. maj 2021

Morpåudebane

Hvornår forventer du mens dag?

På fredag, burde være 3+3 idag 

Anmeld Citér

31. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

På fredag, burde være 3+3 idag 

Okay, lyder spændende. Giv gerne en Update

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.