jep jep, endnu en bisse på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Grynt

Freja er sløj med masser af snot, hoste og lidt feber. Det kom sådan lige pludseligt ud af det blå i går aftes. Hun vil ikke rigtigt spise....og min Freja plejer ikke at sige nej til 3 kartofler, kød og sovs;) Men nu vil hun næsten slet ikke røre maden. Og hvad titter jeg i hendes mund her til morgen..tralalala endnu en fortand på vej :D Hun har 4 tænder, 5. tand på vej og lur mig om ikke også tand nr 6 er lige ved at komme også. Så tror da pokker hun er pjevset :S Egentligt sjovt så forskelligt børnene reagere på at få tænder. Hendes bror var totalt hudløs i numsen hver gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Rasmine

Nåe, bette pus da.
Sådan havde Rasmus det også.
Og med prikker i numsen, og på benene, ved ikke om det var pga. tænder dog.

Hvor mange tænder har hun nu?
Rasmus har de 2 nederste og 2 fortænder, som lige er brudt igennem.

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

weeeee...jubiiii...og tillykke til dig også...jeg fatter det heller ikke, nu er det nogle dage siden at tif´s tand begyndte frembrudet...men det er først i dag hun har tynd mave...dog har hun været snottet og arrig...men mon det er tanden der forudsager balladen???

well, tillykke med det!

Anmeld

14. april 2008

Grynt

hold da kæft I er hurtige til at svare på mit indlæg ;) Jeg var lige igang med at rette lidt på teksten og imellem tiden har i 2 skrevet LOOOL.....thats the story of my life, altid 2 min for sent ;)

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Hooold da op...
Vildt.
Ja, så SKAL hun vel også blive "mærket af det", når der kommer så mange.

Og ja, vi ER bare hurtige på tasterne!
:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.