Sommertøj til 20 mdr. baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
10 svar
1 synes godt om
30. maj 2021

SBV

Hej alle

Jeg har et spørgsmål omkring hvad I giver jeres små børn på af tøj her i varmen?

Min søn bruger str 92 i tøj og til ham har jeg købt nogle kortærmet bodystockings men jeg har også købt nogle almindelige t-shirts. Mit spørgsmål går derfor på, at hvis I giver Jeres børn almindelig t-shirts på, får de så underbukser og shorts på eller bare shorts?

Jeg synes at det kan være en jungle at finde ud af alt det her med tøj til de små, så ser frem til at hører hvad I gør

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2021

Moep

Jeg giver bare shorts på, nu hvor den lille stadig bruger ble  Har selv en dreng på knap 2 år, og han er samtidig også et ret varmt barn, så helst så få lag som muligt.

Anmeld Citér

30. maj 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB

Her får han underbukser, t shirt, og shorts på. 
underbukserne holder bleen på plads, og gør også at der ikke så nemt kommer sand m.v. Ned i bleen, når han leger udenfor.

Anmeld Citér

30. maj 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Altid underbukser på. De holder bleen på plads. Det ser gyseligt ud, dem som bare har ble og shorts på

Anmeld Citér

30. maj 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Min dreng på 18 mdr har de sidste dage haft tshirt og så shorts udenpå bleen. Han bruger mest bukseble og synes ikke den er på afveje uden underbukser. 

Anmeld Citér

30. maj 2021

Sabrus

Til min dreng på 19 mdr bruger vi tyndebukser, underbukser og en T-shirt. Han er en varm dreng.

Vi bruger generelt ikke bodyer mere, vuggestuen har bedt om at få underbukser og undertrøje da de er begyndt at øve at gå med på toilettet inden man skal sove til middag. ��

Anmeld Citér

31. maj 2021

SBV

Tak for svar allesammen

Til jer der bruger underbukser, hvor køber I dem så henne og kan I anbefale et godt mærke? Og køber I boxershorts eller almindelige underbukser?

Undskyld de mange spørgsmål, men jeg har altid været meget usikker, når det gælder hvilket tøj min søn skal have på Håber det bliver lettere når nr. 2 baby engang kommer

Anmeld Citér

31. maj 2021

Fortvivlet

SBV skriver:

Tak for svar allesammen

Til jer der bruger underbukser, hvor køber I dem så henne og kan I anbefale et godt mærke? Og køber I boxershorts eller almindelige underbukser?

Undskyld de mange spørgsmål, men jeg har altid været meget usikker, når det gælder hvilket tøj min søn skal have på Håber det bliver lettere når nr. 2 baby engang kommer

Jeg synes næsten det er ligemeget med underbukser, sværere med undertrøjer

Men vi bruger name it, h&m eller next

Anmeld Citér

31. maj 2021

Lje

SBV skriver:

Tak for svar allesammen

Boxershorts med en god elastik. Synes, det holdt bedst på bleen. Og jeg synes ærlig, at en klassisk underbuks til drenge/mænd er mega grimme. Så det spiller nok også ind hos mig. 

Undertrøje har vi aldrig brugt. Vi har en rigtigt varmt barn. 

Vi er rigtig glade for boxershorts fra Føtex' eget mærke. Økotex, god pasform, god elastik, holder til tørretumbler og fin, fin pris. 

Vh.

Anmeld Citér

31. maj 2021

Fortvivlet

Fortvivlet skriver:

Jeg synes næsten det er ligemeget med underbukser, sværere med undertrøjer

Men vi bruger name it, h&m eller next

Og selvfølgelig (i mit hovede ) boxershorts

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.