Navnetråd for de skrukke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
11 svar
5 synes godt om
27. maj

Mortil_en

Profilbillede for Mortil_en

Jeg kan umuligt være den eneste som allerede er begyndt at tænke navne Er der nogle som vil være med til at fordrive ventetiden med en skruk navnetråd ?

Mine tanker kredser primært om drengenavne da jeg synes de er så svære! Lige nu er mine ideer: Eskild, Baldur, Frej, Magne.

Må jeg høre jeres ideer til navne!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj

Ananas

Profilbillede for Ananas

Her er det lige omvendt, synes pigenavnene er svære! 

Jeg er helt vild med navnet Pelle til en dreng Bjørn, Asbjørn, Emil, Gorm, Hugo og Thøger kan også noget. 

Af pigenavne tænker jeg i Ellen, Lærke, Maja, Solvej, Silja, Ronja, Ibi, Martha, Vilja...

Hyggelig tråd

Anmeld Citér

27. maj

Pb18

Profilbillede for Pb18

Hos os er det pigenavnw der er udfordringen, da min svoger og svigerinde snuppede "vores" navn (som nu passer perfekt til deres pige), så vi overvejer Isabella, Clara eller Annika, hvis det bliver en pige der forhåbentlig snart er på vej

Anmeld Citér

27. maj

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Mortil_en skriver:

Jeg kan umuligt være den eneste som allerede er begyndt at tænke navne Er der nogle som vil være med til at fordrive ventetiden med en skruk navnetråd ?

Mine tanker kredser primært om drengenavne da jeg synes de er så svære! Lige nu er mine ideer: Eskild, Baldur, Frej, Magne.

Må jeg høre jeres ideer til navne!

Jeg er godt nok ikke gravid og skal heller ikke have flere børn. Men har altid elsket navnene 

drenge: Mads, Emil, Mathias

piger: Ida og Julie. 

Ville rigtig gerne have kaldt min søn en af drengenavnene. Men far nedlagde veto. Så kom vi på Tobias som vi begge var enige om med det samme

Anmeld Citér

27. maj

Mortil_en

Ananas skriver:

Her er det lige omvendt, synes pigenavnene er svære! 

Jeg er helt vild med navnet Pelle til en dreng Bjørn, Asbjørn, Emil, Gorm, Hugo og Thøger kan også noget. 

Af pigenavne tænker jeg i Ellen, Lærke, Maja, Solvej, Silja, Ronja, Ibi, Martha, Vilja...

Hyggelig tråd

Asbjørn er også begyndt at vokse på mig Det samme med Bjørg eller Solbjørg til en pige.

Jeg har også Silja, Vilja og Marta på pigelisten Sammen med Alva, Iben og Luna. Ret stor sandsynlighed for et to stavelses navn her Og så læste jeg lige navnet Marlie som jeg tygger på

Anmeld Citér

27. maj

Mortil_en

AnoMor skriver:

Jeg er godt nok ikke gravid og skal heller ikke have flere børn. Men har altid elsket navnene 

drenge: Mads, Emil, Mathias

piger: Ida og Julie. 

Ville rigtig gerne have kaldt min søn en af drengenavnene. Men far nedlagde veto. Så kom vi på Tobias som vi begge var enige om med det samme

Tobias er også et rigtig fint navn. Mikkel kan jeg også godt lide

Anmeld Citér

27. maj

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Mortil_en skriver:

Tobias er også et rigtig fint navn. Mikkel kan jeg også godt lide

Ja. Det var faktisk min mor der kom med navnet efter vi havde været til kønsscanning

mikkel er også et rigtig sødt navn ja. Har generelt altid mest været til de klassiske 80’er- 90’er navne som jeg kalder dem.

Anmeld Citér

27. maj

Kontrast

Profilbillede for Kontrast

Jeg skal heller ikke have flere børn, men hvis jeg alligevel fik en dreng mere skulle han hedde Storm eller Magnus. Hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Yvonne eller Lotus.

Min søn hedder Oliver. Det var det navn vi kunne blive enige om. 

Anmeld Citér

27. maj

Annoni

Profilbillede for Annoni

Hyggelig tråd 

Hvis det bliver en dreng - så er vi ret sikre på at han skal hedde Herluf❤️
pigenavne er vi ikke lige så sikre på�� 

Anmeld Citér

27. maj

Momster89

Profilbillede for Momster89
N 2009 & R 2012

Vi er helt lost, når det kommer til pigenavne ��

Jeg har forelsket mig i Elliot og manden i Theo, så må vi se, hvad der kommer, når der er to streger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.