Gentagne graviditetstab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Reign skriver:

Nej det er jo også præcis det samme her.. Ved ikke hvorfor det pludselig er svært at holde på baby

Jeg skal nok vende tilbage, nok nærmere slut januar  
Men glæder mig til at høre om dine tests meget snart

Har du/I børn i forvejen? Vi har ingen

Jeg regner med at teste på fredag i næste uge, da min mens formegentligt falder på søndag. For hvis jeg tester positiv, skal jeg have Lutinus (progesteron), til og med uge 12 , som et forsøg på det kan hjælpe med at holde på fosteret (en del af planen fra udredningen). 

Er jeg ikke gravid inden sommer, skal jeg starte med hormonbehandling, evt. yderligere fertilitetsbehandling, og min kærestes sæd skal undersøges. Håber ikke vi når dertil

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Anonym skriver:

Har du/I børn i forvejen? Vi har ingen

Jeg regner med at teste på fredag i næste uge, da min mens formegentligt falder på søndag. For hvis jeg tester positiv, skal jeg have Lutinus (progesteron), til og med uge 12 , som et forsøg på det kan hjælpe med at holde på fosteret (en del af planen fra udredningen). 

Er jeg ikke gravid inden sommer, skal jeg starte med hormonbehandling, evt. yderligere fertilitetsbehandling, og min kærestes sæd skal undersøges. Håber ikke vi når dertil

Ja vi har børn i forvejen, så jeg klager ikke, men er bare underligt at man pludselig ikke kan holde på et foster mere

Bliver spændende med hvad den siger  
Progesteron er en god idé ^^ Jeg spurgte også ab. hab. damerne om de syntes jeg skulle tage det når jeg fik en positiv test, men det mente ab. hab. lægen ikke  

Men for nogen tager det jo desværre bare længere tid..
Må man spørge til alder?

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym trådstarter

Reign skriver:

Ja vi har børn i forvejen, så jeg klager ikke, men er bare underligt at man pludselig ikke kan holde på et foster mere

Bliver spændende med hvad den siger  
Progesteron er en god idé ^^ Jeg spurgte også ab. hab. damerne om de syntes jeg skulle tage det når jeg fik en positiv test, men det mente ab. hab. lægen ikke  

Men for nogen tager det jo desværre bare længere tid..
Må man spørge til alder?

Ja kroppen er en underlig ting engang i mellem

Øv at de ikke synes du skal have det. Lægen ved udredningen sagde der ikke var evidens for at det virkede, men at de havde set gode resultater med det

Jeg er 27, hvad med dig? 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Anonym skriver:

Ja kroppen er en underlig ting engang i mellem

Øv at de ikke synes du skal have det. Lægen ved udredningen sagde der ikke var evidens for at det virkede, men at de havde set gode resultater med det

Jeg er 27, hvad med dig? 

Jaeh var også det jeg havde læst mig til fra et studie i England, men lægen her mente det mere var til dem som blødte ofte i starten af en graviditet.. jeg synes det lyder underligt

Jeg er lige fyldt 33 ^^ Så nu må baby 3 godt snart komme

Din alder er jo heldigvis med dig kan man sige, så håber I ikke skal vente længe endnu

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Reign skriver:

Jaeh var også det jeg havde læst mig til fra et studie i England, men lægen her mente det mere var til dem som blødte ofte i starten af en graviditet.. jeg synes det lyder underligt

Jeg er lige fyldt 33 ^^ Så nu må baby 3 godt snart komme

Din alder er jo heldigvis med dig kan man sige, så håber I ikke skal vente længe endnu

Underligt, vil da mene det skal “forebygge” blødninger istedet for

Ja kan jeg godt forstå. Ja heldigvis, håber heller ikke vi skal vente længe endnu

Anmeld Citér

11. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Anonym skriver:

Underligt, vil da mene det skal “forebygge” blødninger istedet for

Ja kan jeg godt forstå. Ja heldigvis, håber heller ikke vi skal vente længe endnu

Jamen jeg er helt enig, så forstår det slet ikke

Var det på fredag du ville teste fra?

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Reign skriver:

Jamen jeg er helt enig, så forstår det slet ikke

Var det på fredag du ville teste fra?

Tænker at jeg gør det en dag før, så torsdag istedet

Har ikke meget tro på det i denne cyklus, og PMS symptom er dukket op forleden dag (ømme bryster), hvilket som regel betyder at mens er på vej

Anmeld Citér

12. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Anonym skriver:

Tænker at jeg gør det en dag før, så torsdag istedet

Har ikke meget tro på det i denne cyklus, og PMS symptom er dukket op forleden dag (ømme bryster), hvilket som regel betyder at mens er på vej

Men det ved du jo at begge ligeså godt kan være tegn på graviditet  
Afventer din test i morgen

Anmeld Citér

12. januar 2022

Anonym trådstarter

Reign skriver:

Men det ved du jo at begge ligeså godt kan være tegn på graviditet  
Afventer din test i morgen

Haha ja, men det har vidst kun været et tegn i min første graviditet

Opdatere i morgen

Anmeld Citér

13. januar 2022

Anonym trådstarter

Update: negativ test her til morgen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.