Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Reign skriver: Nej det er jo også præcis det samme her.. Ved ikke hvorfor det pludselig er svært at holde på baby Jeg skal nok vende tilbage, nok nærmere slut januar Men glæder mig til at høre om dine tests meget snart
Nej det er jo også præcis det samme her.. Ved ikke hvorfor det pludselig er svært at holde på baby Jeg skal nok vende tilbage, nok nærmere slut januar Men glæder mig til at høre om dine tests meget snart
Har du/I børn i forvejen? Vi har ingen
Jeg regner med at teste på fredag i næste uge, da min mens formegentligt falder på søndag. For hvis jeg tester positiv, skal jeg have Lutinus (progesteron), til og med uge 12 , som et forsøg på det kan hjælpe med at holde på fosteret (en del af planen fra udredningen).
Er jeg ikke gravid inden sommer, skal jeg starte med hormonbehandling, evt. yderligere fertilitetsbehandling, og min kærestes sæd skal undersøges. Håber ikke vi når dertil
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har du/I børn i forvejen? Vi har ingen Jeg regner med at teste på fredag i næste uge, da min mens formegentligt falder på søndag. For hvis jeg tester positiv, skal jeg have Lutinus (progesteron), til og med uge 12 , som et forsøg på det kan hjælpe med at holde på fosteret (en del af planen fra udredningen). Er jeg ikke gravid inden sommer, skal jeg starte med hormonbehandling, evt. yderligere fertilitetsbehandling, og min kærestes sæd skal undersøges. Håber ikke vi når dertil
Ja vi har børn i forvejen, så jeg klager ikke, men er bare underligt at man pludselig ikke kan holde på et foster mere Bliver spændende med hvad den siger Progesteron er en god idé ^^ Jeg spurgte også ab. hab. damerne om de syntes jeg skulle tage det når jeg fik en positiv test, men det mente ab. hab. lægen ikke Men for nogen tager det jo desværre bare længere tid.. Må man spørge til alder?
Reign skriver: Ja vi har børn i forvejen, så jeg klager ikke, men er bare underligt at man pludselig ikke kan holde på et foster mere Bliver spændende med hvad den siger Progesteron er en god idé ^^ Jeg spurgte også ab. hab. damerne om de syntes jeg skulle tage det når jeg fik en positiv test, men det mente ab. hab. lægen ikke Men for nogen tager det jo desværre bare længere tid.. Må man spørge til alder?
Ja kroppen er en underlig ting engang i mellem
Øv at de ikke synes du skal have det. Lægen ved udredningen sagde der ikke var evidens for at det virkede, men at de havde set gode resultater med det
Jeg er 27, hvad med dig?
Anonym skriver: Ja kroppen er en underlig ting engang i mellem Øv at de ikke synes du skal have det. Lægen ved udredningen sagde der ikke var evidens for at det virkede, men at de havde set gode resultater med det Jeg er 27, hvad med dig?
Jaeh var også det jeg havde læst mig til fra et studie i England, men lægen her mente det mere var til dem som blødte ofte i starten af en graviditet.. jeg synes det lyder underligt Jeg er lige fyldt 33 ^^ Så nu må baby 3 godt snart komme Din alder er jo heldigvis med dig kan man sige, så håber I ikke skal vente længe endnu
Reign skriver: Jaeh var også det jeg havde læst mig til fra et studie i England, men lægen her mente det mere var til dem som blødte ofte i starten af en graviditet.. jeg synes det lyder underligt Jeg er lige fyldt 33 ^^ Så nu må baby 3 godt snart komme Din alder er jo heldigvis med dig kan man sige, så håber I ikke skal vente længe endnu
Underligt, vil da mene det skal “forebygge” blødninger istedet for
Ja kan jeg godt forstå. Ja heldigvis, håber heller ikke vi skal vente længe endnu
Anonym skriver: Underligt, vil da mene det skal “forebygge” blødninger istedet for Ja kan jeg godt forstå. Ja heldigvis, håber heller ikke vi skal vente længe endnu
Jamen jeg er helt enig, så forstår det slet ikke Var det på fredag du ville teste fra?
Reign skriver: Jamen jeg er helt enig, så forstår det slet ikke Var det på fredag du ville teste fra?
Tænker at jeg gør det en dag før, så torsdag istedet
Har ikke meget tro på det i denne cyklus, og PMS symptom er dukket op forleden dag (ømme bryster), hvilket som regel betyder at mens er på vej
Anonym skriver: Tænker at jeg gør det en dag før, så torsdag istedet Har ikke meget tro på det i denne cyklus, og PMS symptom er dukket op forleden dag (ømme bryster), hvilket som regel betyder at mens er på vej
Men det ved du jo at begge ligeså godt kan være tegn på graviditet Afventer din test i morgen
Reign skriver: Men det ved du jo at begge ligeså godt kan være tegn på graviditet Afventer din test i morgen
Haha ja, men det har vidst kun været et tegn i min første graviditet
Opdatere i morgen
Update: negativ test her til morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128