Bivirkninger Estrofem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2021

Anonym trådstarter

Jeg er startet i stimuleret frysebehandling og får Estrofem. Hvad er jeres erfaring med dette, hvordan var bivirkningerne? Mærkede I noget til det?

Jeg tager 3 piller til nat, damen på apoteket så noget overrasket ud, da hun så fertilitetlægens beskrivelse af mængden...

På forhånd tak for svar!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2021

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

27. maj 2021

PCOS1992

Jeg får pt. Estradiol, som er det samme. Og jeg får også 3 tabletter om dagen

Jeg synes ikke jeg har haft de vilde bivirkninger. Den første dag fik jeg lidt kvalme, men ellers intet

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym trådstarter

PCOS1992 skriver:

Jeg får pt. Estradiol, som er det samme. Og jeg får også 3 tabletter om dagen

Jeg synes ikke jeg har haft de vilde bivirkninger. Den første dag fik jeg lidt kvalme, men ellers intet

Tak for svar! 
Synes jeg er vildt træt, kan næsten ikke holde øjenene åbne og så har jeg ind imellem kvalme

Min første graviditet kom af et frisk forsøg efter ægudtagning, hvor man jo er nogle flere hormoner/præparater igennem end ved fryseforsøg...og jeg mærkede intet...men de her piller, pyh!

Held og lykke! Hvor langt er du mon i behandlingen?

Anmeld Citér

27. maj 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg har også taget estradiol i forbindelse med fryseforsøg. En pille morgen, middag og aften.  Havde ikke rigtig nogen bivirkninger ved det.

Anmeld Citér

27. maj 2021

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Jeg har også taget estradiol i forbindelse med fryseforsøg. En pille morgen, middag og aften.  Havde ikke rigtig nogen bivirkninger ved det.

Tak for svar, dejligt du ikke mærkede noget til pillerne

Anmeld Citér

1. juni 2021

PCOS1992

Anonym skriver:

Tak for svar! 
Synes jeg er vildt træt, kan næsten ikke holde øjenene åbne og så har jeg ind imellem kvalme

Min første graviditet kom af et frisk forsøg efter ægudtagning, hvor man jo er nogle flere hormoner/præparater igennem end ved fryseforsøg...og jeg mærkede intet...men de her piller, pyh!

Held og lykke! Hvor langt er du mon i behandlingen?

Her de sidste par dage er jeg blevet enormt mere træt og har fået ømme bryster - nu er det nok også fordi jeg endte med at blive gravid

Jeg fik taget blodprøve i onsdags, så jeg er 4+6 i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.