Hjælp - Forsinket mens - Negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg ved godt at der findes mange af disse tråde, men gode råd er efterhånden dyre..

For en måned siden fangede jeg en Bio, og min mens kom 2 dage forsinket, d.19. April.

jeg blødte sparsomt i to dage. Min cyklus er normalt 25 dage, og jeg sidder idag 11 dage over tid, dag 36 uden hverken en positiv test eller mens. Jeg har dog af flere omgange haft noget brunligt udflåd.

jeg har flere symptomer på graviditet, specielt niv og jag i underlaget, brystspændinger, øget sult og samtidig kvalme når jeg spiser, og øget tissetrang. Det føles også som om jeg har ondt inde bag ved navlen..

lørdag aften havde jeg feber og var ved lægevagten. En gammel nisse, som bare mente at “jeg nok havde det man kalder ægløsning”. (Som om jeg ikke ved hvad det er) Jeg gav lidt op, da han ikke fattede noget og hverken ville sende mig til blodprøve eller scanning.

jeg har sådan brug for en afklaring og tager naturligvis fat på lægen imorgen.

men er der nogen som har oplevet st gå 11 dage over tid for så pludselig at få en positiv test ? Jeg har flere gange fået en svag positiv test efter tid men det har ligesom ikke udviklet sig, så det må jo være = negativ.

og ændrede jeres cyklus sig efter en bio? Kan det være noget i forbindelse med bioen som ikke er afsluttet i mit system? Fik taget blodprøver bagefter og der var hcg faldet til 3,8.

Håber at høre fra nogen som har oplevet lignende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2021

Altea

En blodprøve på 3,8 er jo helt normalt, og betegnes som ikke gravid. Så den er i hvert fald ude af systemet.

Når du ikke tester positivt er der jo ingen grund til blodprøve eller scanning, da graviditet ikke er skyld i at du har det skidt. Men der kan jo være lidt rod i cyklus efter din bio, og det kan efterfølgende rykke din cyklus.  Æl styrer jo mens - hvis du normalt med så kort en cyklus har æl omkring dag 10/11 stykker, men denne måned først har æl på dag 25 grundet en bio, så er du jo først gået over tid på dag 40.. Og det kan godt gøre at man får det fysisk mærkeligt

Anmeld Citér

24. maj 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

En blodprøve på 3,8 er jo helt normalt, og betegnes som ikke gravid. Så den er i hvert fald ude af systemet.

Når du ikke tester positivt er der jo ingen grund til blodprøve eller scanning, da graviditet ikke er skyld i at du har det skidt. Men der kan jo være lidt rod i cyklus efter din bio, og det kan efterfølgende rykke din cyklus.  Æl styrer jo mens - hvis du normalt med så kort en cyklus har æl omkring dag 10/11 stykker, men denne måned først har æl på dag 25 grundet en bio, så er du jo først gået over tid på dag 40.. Og det kan godt gøre at man får det fysisk mærkeligt

Hej 

Tak for svar. Fik ikke skrevet at jeg testede positiv for ÆL d.30/4.

dvs. ÆL ikke har rykket sig. Medmindre man kan have det to gange?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.