39 år - Endelig ! Hvor længe prøvede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2021

Anonym trådstarter

Vi har prøvet i et halvt år - og endelig ser det ud til at være lykkes for os.

Jeg har 5 børn fra tidligere på 20, 18, 17, 13og 10 år, hvor jeg er blevet gravid i 1-2 cyklus - så jeg var ved at være lidt nervøs.

Faktisk skulle vi i næste måned være startet i fertilitetsbehandling på en privatklinik. 

Min AMH var kun på 2,7 så vi havde ikke lige de bedste odds❤️

hvor længe har I andre lidt ældre mødre prøvet? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2021

My1234

Tillykke  

Her tog det flere år før der kom en positiv test. Dem havde vi mange af efterfølgende. Det tog mange flere år med IUI og IVF før vores datter kom til. 
Jeg blev dog hurtigt gravid igen med et fryseæg. Jeg er 32 nu, og vi glæder os til lillesøster/bror kommer. 

Ser nu du søgte lidt ældre. Jeg ved ikke om 32 er i den kategori

Anmeld Citér

24. maj 2021

Anonym

Det tog 10 år her :/ 

Jeg bliver 35 til sommer og min mand bliver 41 i November

Vi nåede aldrig ud i fertilitetsbehandling fordi jeg er overvægtigt og der skete så meget crap i vores liv, så vi gav op og 2 måneder senere stod jeg med en posetiv test..

Vores lille dreng er 8,5 måned nu

Anmeld Citér

24. maj 2021

123321

Profilbillede for 123321

Vi har aktivt prøvet i et år og har været gravid to gange men uden held - sidst var hjertet var stoppet med at slå 7+6 men opdaget senere. Nu er jeg gravid igen og krydser fingre for at det lykkes denne gang ���� Skal til scanning i denne uge. Året inden var jeg også gravid, men der forsøgte vi ikke aktiv og da jeg blev scannet fandt jeg ud af det ikke var blevet til noget. Jeg har to børn i forvejen lavet i første og tredje forsøg. 

Anmeld Citér

28. maj 2021

Winni1986

Jeg er 35 og det tog os 3 år at lave den første. Han skal være storebror til oktober - og nummer to var ikke svær at lave...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.