Andre end mig der føler sig mere mæt end de plejer? Jeg spiser ikke mere end jeg plejer. Og jeg plejer at være sådan en der altid liioge kommer til at spise lidt mere end hvad jeg egentlig nok burde. Men jeg føler mig faktisk mæt. Så mæt at jeg ikke har lyst til at spise mere end jeg burde. Og næsten ikke engang at starte med at spise. Spiser dog for at få energi. Føler mig generelt bare mere mæt end jeg plejer. Altså det er jo kun godt hvis jeg spiser lidt mindre, da jeg egentlig har et alt for højt BMI. Så kan det være jeg slipper for at tage alt for meget på under graviditeten.
Jeg har ikke kvalme, opkast eller madlede. Men bare ikke specielt sulten. Det eneste tidspunkt jeg lige mærker sulten er om formiddagen på arbejde kl. 10.30(ca 4 timer efter morgenmad, ellers ikke sådan rigtig. Men der har jeg så også gået rundt aktivt flere timer) ellers føler jeg mig bare fyldt op.
Og så er min kaffetrang i øvrigt forsvundet. Drikker hvad der svarer til 1 kop om morgenen. Og ellers smager kaffen mig slet ikke. Plejede at drikke 4 kopper mindst.... Men det er vidst godt nok ikke at drikke så meget koffein.
Anmeld
Citér