Gravid efter spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2021

Anonym2300

Det har været lidt af en rutsjebanetur denne weekend. I går morges tager jeg en flot positiv graviditetstest, og jeg er helt enormt glad!! Men... om aftenen begynder jeg at bløde og få ekstreme mavesmerter og blødningen tager enormt kraftigt til, så der er ingen tvivl om, at jeg er i gang med en spontan abort  Jeg vil bare gerne være gravid asap igen, så hvor hurtigt efter en spontan abort gik i i gang igen og blev gravide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2021

Miia90

Jeg havde en dobbelt graviditet i juli sidste år. Hvor de ende i en spontan abort og akut operation da, der også sad en udenfor livmoderen. Jeg er desværre ikke blevet gravid endnu��

Anmeld Citér

23. maj 2021

AnoMor

Det er ligeså individuelt som at blive gravid helt generelt desværre. Man kan ikk lave sammenligninger. 

håber den snart sidder der for jer

Anmeld Citér

23. maj 2021

Annemette07

Anonym2300 skriver:

Det har været lidt af en rutsjebanetur denne weekend. I går morges tager jeg en flot positiv graviditetstest, og jeg er helt enormt glad!! Men... om aftenen begynder jeg at bløde og få ekstreme mavesmerter og blødningen tager enormt kraftigt til, så der er ingen tvivl om, at jeg er i gang med en spontan abort  Jeg vil bare gerne være gravid asap igen, så hvor hurtigt efter en spontan abort gik i i gang igen og blev gravide?

Jeg blev gravid igen måneden efter jeg havde aborteret 

Anmeld Citér

23. maj 2021

Anonym2300

Tak for jeres svar!  Ja det er nok meget forskelligt, men tanken om hvad det kunne være blevet til gør så ondt og ventetiden fremad er så lang.

Anmeld Citér

23. maj 2021

Ayasmor

Jeg aborterede i slut september, og blev gravid igen i slut oktober. Jeg nåede ikke at få min menstruation igen, før jeg blev gravid igen. 

Rent fysisk var det motorikken, den psykiske del af, var dog enormt hård.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.