Ikke komme af med det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej alle,

Jeg er gravid med 4. Barn aktuelt 23+.

Jeg ved således godt det der med, at gravide skal tisse ofte osv, been there done that. Men mit problem er, at det er som om min blære ikke tømmer sig helt, så jeg HELE tiden har tissetrang. Jeg har haft problemet nogle uger, og har så sent som denne uge haft urinprøve til dyrkning, men der var ikke noget at se på dyrkningen.

Det er på den måde, at hvis jeg fx sidder med telefonen på toilettet i fem minutter for at få en børnepause (), så tisser jeg, så går der et minut, så kommer der lidt mere tis, et par min mere og så igen lidt mere tis.

Eller jeg går ud og tisser, rejser mig, men kan mærke, at jeg kan tisse lidt mere, og må så gå på WC igen, men uden følelsen af at skulle tisse helt forsvinder.

Det er enormt generende, og jeg tænkte om nogen af I andre har prøvet lignende eller ved noget om det? Det er ikke noget jeg har prøvet i mine andre graviditeter.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle,

Jeg ved således godt det der med, at gravide skal tisse ofte osv, been there done that. Men mit problem er, at det er som om min blære ikke tømmer sig helt, så jeg HELE tiden har tissetrang. Jeg har haft problemet nogle uger, og har så sent som denne uge haft urinprøve til dyrkning, men der var ikke noget at se på dyrkningen.

Det er på den måde, at hvis jeg fx sidder med telefonen på toilettet i fem minutter for at få en børnepause (), så tisser jeg, så går der et minut, så kommer der lidt mere tis, et par min mere og så igen lidt mere tis.

Eller jeg går ud og tisser, rejser mig, men kan mærke, at jeg kan tisse lidt mere, og må så gå på WC igen, men uden følelsen af at skulle tisse helt forsvinder.

Det er enormt generende, og jeg tænkte om nogen af I andre har prøvet lignende eller ved noget om det? Det er ikke noget jeg har prøvet i mine andre graviditeter.. 

Sådan får jeg det også nogen gange (jeg er ikke gravid) og har været ved lægen mange gange hvor der heller ikk har været noget. 

nu har jeg dog fundet ud af at det hjælper for mig at drikke en masse tranebær saftevand når det er. Så for jeg tisset igennem også går det over efter er døgns tid

Anmeld Citér

23. maj 2021

Hamse88

Sådan har jeg det også når jeg venter mig. 
Jeg sidder og bevæger mig lidt på toilettet, skifter stilling og tisser lidt mere og rejser mig til sidst og sætter mig igen. Det er som om jeg har brug for at sidde i forskellige stillinger for at blive helt tømt

Anmeld Citér

23. maj 2021

Baby.mamma

Anonym skriver:

Hej alle,

4. graviditet her. Sådan har jeg haft det alle gangene. Du har bare været heldig

Anmeld Citér

23. maj 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Samme her.

Jeg har fået rådet 

Vip lidt på toilettet, tryk lidt på blæreområdet (det er så lidt mere tricky hvis maven fylder)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.