Efaring med mild ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. maj 2021

Kiran

Hej piger

Jeg har en pige på 8 år og siden hun blev født har vi prøvet på.nr 2. Vi har været igennem 10 iui og fejler begge intet. Efter 3 iui på Copenhagen fertility center anbefalet de os mild ivf. Jeg fik så 2 piller tamoxofen og gonal f 150 hver anden dag. Jeg udviklet et folikkel.

Idag til æu kom der så ingen æg ud af folikkel. Lægen siger så at næste gang kan i prøve en almindelig ivf hvor vi vil lave flere æg. Lige der var j meget ked af det men da jeg kom hjem tænkte jeg hvorfof tilbød de os ikke en almindelig ivf til at starte med? Nu har vi lige give 15.000 for denne forsøg og skal så give 22.000 for en almindelig ivf. Skal lige sige at j skal snakke med lægen om dette næste uge.

Har nogen oplevet nogey lignende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2021

Altea

Men det er jo i privat regi, så I vælger jo selv hvad I køber? Jeg mener, I har jo haft et frit valg fra starten af.. 

Men der kan jo ligge meget til grund, alder, dårlig ægkvalitet, lav amh eller svært ved at tåle hormoner. I disse tilfælde, er det langt mere skånsomt med den milde model.

Man kan jo lave japanermodellen og få ét guldæg der munder ud i graviditet - eller man kan lave 25 folikler på alm ivf, hvor halvdelen er tomme, og resten ikke befrugtes.. Der er bare desværre ingen garantier, og alt er jo afhængig af din krop desværre. Vi krydser for at en anden model bringer jer held næste gang

Anmeld Citér

22. maj 2021

Kiran

Altea skriver:

Men det er jo i privat regi, så I vælger jo selv hvad I køber? Jeg mener, I har jo haft et frit valg fra starten af.. 

Men der kan jo ligge meget til grund, alder, dårlig ægkvalitet, lav amh eller svært ved at tåle hormoner. I disse tilfælde, er det langt mere skånsomt med den milde model.

Man kan jo lave japanermodellen og få ét guldæg der munder ud i graviditet - eller man kan lave 25 folikler på alm ivf, hvor halvdelen er tomme, og resten ikke befrugtes.. Der er bare desværre ingen garantier, og alt er jo afhængig af din krop desværre. Vi krydser for at en anden model bringer jer held næste gang

Tak for svar. Ja det giver god mening det du skriver. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.