Bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2021

Anonym trådstarter

Tiden nærmer sig hvor jeg trænger til at købe nye bh er fordi de gamle simpelthen er slidt op. Men som gravid uge 12, kan jeg ikke bare købe alm bh, for ved slet ikke hvor længe jeg vil kunne passe dem. Har i andre købt nye bh i graviditet, og i så fald hvilke ...altså læste et sted at en god sportsbh kunne være godt, eller ammebh( men synes det er for tidligt). Så hvad er godt at bruge under graviditet?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2021

HapsHapsHaps

Jeg er glad for carriwells bh'er med gelebøjle. Det er amme-bh'er, men fungerer virkelig godt når man er gravid også (jeg er i uge 25). De er fleksible og støtter godt - jeg har haft meget svært ved at finde en god bh, men disse er rigtig gode  

Anmeld Citér

21. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Tiden nærmer sig hvor jeg trænger til at købe nye bh er fordi de gamle simpelthen er slidt op. Men som gravid uge 12, kan jeg ikke bare købe alm bh, for ved slet ikke hvor længe jeg vil kunne passe dem. Har i andre købt nye bh i graviditet, og i så fald hvilke ...altså læste et sted at en god sportsbh kunne være godt, eller ammebh( men synes det er for tidligt). Så hvad er godt at bruge under graviditet?  

Jeg skiftede ikke bh’er under min graviditet. Mine bryster voksede først efter fødslen da mælken løb til og der købte jeg amme bh’er 

Anmeld Citér

22. maj 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg har ikke købt noget anderledes under graviditet, men til amningen købte jeg nogle gode og nemme amme-toppe, bare fra Zalando, som gav “nem adgang” og havde lidt støtte i. Den har jeg i øvrigt brugt siden da også længe efter. Men det kommer nok an på hvor meget støtte man har brug for ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.