Erfaring med Apotekets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej.

hvad har i af erfaringer med Apotekets graviditets test? 
jeg har testet svagt positiv (svag streg med farve i) på 3 stk nu.

men tester negativ på alle andre ; valmed, Rema1000 og babyplan.

Min mens er 8 dage forsinket. Er ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg føler jeg har så mange symptomer men ved ikke om det er indbildning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2021

Banja

Jag fik svagt positivt 2 gange for et par måneder siden med apotekets (den med blå streger) men jeg var ikke gravid og ellers var det en bio de fangede noget hcg fra min menstruation kom 1 uge efter. 

Anmeld Citér

20. maj 2021

Anonym trådstarter

Banja skriver:

Jag fik svagt positivt 2 gange for et par måneder siden med apotekets (den med blå streger) men jeg var ikke gravid og ellers var det en bio de fangede noget hcg fra min menstruation kom 1 uge efter. 

Jeg har læst om flere som har oplevet det  man skulle da ellers mine at apotekets burde være mere sikre end Kina-teste fra Rema, prisen er i hvert fald derefter.

må nok hellere indstille mig på at det heller ikke bliver i denne måned

Anmeld Citér

20. maj 2021

Baby2022

For et års tid siden fik jeg dette resultat på apotekets test. Om det var en bio eller den svage streg alle åbenbart får, er uvist da jeg ikke testede på andre mærker.. Fik dog min mens 4-5 dage efter. Jeg har ikke brugt apotekets siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. maj 2021

Anonym trådstarter

Baby2022 skriver:

For et års tid siden fik jeg dette resultat på apotekets test. Om det var en bio eller den svage streg alle åbenbart får, er uvist da jeg ikke testede på andre mærker.. Fik dog min mens 4-5 dage efter. Jeg har ikke brugt apotekets siden

Øv altså.. det er da godt nok mærkeligt. 
det er lige før man skal lade manden prøve at tisse på en

den ligner desværre min. Jeg havde en bio i sidste måned og der var jeg klart positiv på alle de teste jeg prøvede.. så er bange for det her er en and  

så må mens bare gerne snart komme!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.