Kan I mærke ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2021

Ananas

Kan I mærke når I har ægløsning og hvordan mærker I det evt? Jeg er lige stoppet med mange års prævention og er i tvivl om jeg tidligere har kunne mærke det eller om det er noget jeg bilder mig ind

Og så bliver jeg simpelthen nødt til at spørge jer: har I oplevet øget lyst omkring ægløsning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2021

Baby.mamma

Nej aldrig :-) 

Anmeld Citér

20. maj 2021

Anonym

Ananas skriver:

Kan I mærke når I har ægløsning og hvordan mærker I det evt? Jeg er lige stoppet med mange års prævention og er i tvivl om jeg tidligere har kunne mærke det eller om det er noget jeg bilder mig ind

Og så bliver jeg simpelthen nødt til at spørge jer: har I oplevet øget lyst omkring ægløsning?

Hej. 

Til at starte med havde jeg det meget mærkeligt i underlivet, nærmest ondt eller ubehag, men det er dog aftaget. Ellers har jeg fertilt udflåd, og har/havde meget øget lyst (ikke altid det forekommer særlig meget)

Anmeld Citér

20. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

I den grad! Får vild tungdefornemmelse i underlivet, ondt ved at have bukser på, træthed, kvalme, og meget ondt i jag. Jeg har faktisk så ondt at jeg på ingen måder er den der tager initiativ til sex, og det er kun lykkedes os at gennemfører på dagen for ægløsning en enkelt gang. Dagen før og efter derimod, så er der gang i lysten.

det er meget individuelt hvad man mærker, og jeg kan også være i tvivl i dagene op til om jeg har det, men når dagen så kommer er jeg ikke i tvivl

Anmeld Citér

20. maj 2021

Morpåudebane

Slet ikke i tvivl! Spændte bryster, øget udflåd, oppustet, ondt i lænden og mens smerter.. varer 1-2 dage og så forsvinder det igen.
denne gang har jeg dog haft de her symptomer i en uge �� så i denne cyklus aner jeg ikke hvornår jeg har/havde ægløsning 

Anmeld Citér

20. maj 2021

fehår

Hos mig er der øget udflåd 3-5 dage før og en lyst til at knalde som en Duracell-kanin. Bare min mand træder ind i et rum, får jeg lyst til at humpe hans ben. 

Jeg har også mærkbare ægløsningssmerter nogle gange, men ikke altid.

Anmeld Citér

20. maj 2021

BabyIgen2022

Ja, jeg får også tynde fornemmelse og sådan lidt dulmende kramper i skeden som regel. Det svinger lidt, men det niver som regel lidt i den ene side, jeg har vanvittigt meget udflåd og får øget sexlyst.

Anmeld Citér

20. maj 2021

Pb18

Jeg har tydelige ægløsningssmerter, men før jeg begyndte at tracke min cyklus tænkte jeg ikke over at det var det, jeg troede bare at det var lidt mavekramper hist og her. Derudover mærker jeg ikke den store ændring på noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.