Forsinket menstruation hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
2 svar
2 synes godt om
19. maj 2021

Charlotte135

Hej alle sammen!

Skal bruge lidt vejledning! Min seneste menstruation var forsinket i 1,5 uge, og kom først 5+5 (var ikke gravid)… 

Hvornår kan jeg så forvente ægløsning igen? Nu når min cyklus normalt er 28 dage?? Min menstruation kom den 10. Maj og skulle være der onsdag den 28 april… 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Charlotte135 skriver:

Hej alle sammen!

Skal bruge lidt vejledning! Min seneste menstruation var forsinket i 1,5 uge, og kom først 5+5 (var ikke gravid)… 

Hvornår kan jeg så forvente ægløsning igen? Nu når min cyklus normalt er 28 dage?? Min menstruation kom den 10. Maj og skulle være der onsdag den 28 april… 

Hej
Ægløsning kan godt rykke sig lidt, men andre ting kan også påvirke ens cyklus. Bruger du ægløsningsteste? 

Anmeld Citér

19. maj 2021

Altea

Når din mens har været fx 10 dage forsinket, så har din æl ligget tilsvarende senere. Du er altid 2+0 ved æl, uanset om æl ligger på dag 14 eller dag 22, og er 4+0 på testdag/forventet mens 14 dage efter æl..

Der er ingen der kan gætte på hvor lang cyklus du får næste gang, så enten må du i gang med æl tests, og ellers er det jo bare at have regelmæssig sex fra dag 12 og et godt stykke tid frem  Cyklus kan godt pludselig blive en del længere, uden der decideret er en årsag til det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.