Snart færdiguddannet, ideer til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2021

PP93

Hejsa! 

Jeg bliver (forhåbentligt) færdiguddannet kandidat indenfor de næste 3 uger. Da jeg har skrevet speciale med en anden studieveninde har vi aftalt at give hinanden en lille ting når vi er færdige. Problemet er at jeg ikke kender hende særlig godt, da jeg kun har kendt hende i et år. Vi bor langt fra hinanden og da jeg er gravid har der ikke været det helt store overskud til at skulle mødes udenfor studiet. 

Har I nogle ideer til hvad man kan købe i gave? Har et gavebudget på ca. 300 kr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2021

Anonym

PP93 skriver:

Hejsa! 

Jeg bliver (forhåbentligt) færdiguddannet kandidat indenfor de næste 3 uger. Da jeg har skrevet speciale med en anden studieveninde har vi aftalt at give hinanden en lille ting når vi er færdige. Problemet er at jeg ikke kender hende særlig godt, da jeg kun har kendt hende i et år. Vi bor langt fra hinanden og da jeg er gravid har der ikke været det helt store overskud til at skulle mødes udenfor studiet. 

Har I nogle ideer til hvad man kan købe i gave? Har et gavebudget på ca. 300 kr.

Et fint keramikkrus måske ☺️ Det fik jeg af en veninde da jeg blev færdig og det er bare et dejligt minde og noget de fleste ville kunne bruge.

Anmeld Citér

18. maj 2021

Anonym

Måske et vedhæng til hendes halskæde (hvis hun bruger sådan en), der symboliserer uddannelsen. 

Anmeld Citér

19. maj 2021

L-Lotte

En klassisk vase.

Anmeld Citér

19. maj 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg har fået Georg Jensens årsjuleklokke af mine forældre, når jeg har færdiggjort en uddannelse

Georg Jensen juleklokke

Anmeld Citér

19. maj 2021

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

øreringe

årets triptrap nisser som minde for året i blev uddannet

en vase eller anden pynteting

Anmeld Citér

19. maj 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hvad med en hoptimist?

Jeg fik en af min tætteste veninde, da jeg blev 30. Det var bare en lille, men symbolsk ting, da vi egentlig ikke giver gaver til hinanden. Vi ynder at bruge vores tid og penge sammen ved at tage på små ophold, til koncerter m.m. Så vi giver ikke store gaver til hinanden. 

Men jeg blev faktisk rigtig glad for den og den har en fin plads i mit hjem, hvor jeg bliver mindet om vores fantastiske venskab samt mindet om at det var gave til min 30 års fødselsdag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.