Medicinsk abort og ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej

Jeg måtte desværre igennem en medicinsk abort, da min lille spire var gået i stå

Den første pille to jeg d. 5. Maj og de efterfølgende 4 stikpiller dagen efter. Jeg har blødt kraftigt en uge efter dette uden smerter og blødning er stoppet igen.

D. 15. Maj to jeg en positiv ægløsningstest, men kan den være helt rigtig, så hurtigt efter? Eller er det graviditeten der spøger ?

Hvor lang tid gik der før i fik jeres menstruation igen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej

Jeg måtte desværre igennem en medicinsk abort, da min lille spire var gået i stå

Den første pille to jeg d. 5. Maj og de efterfølgende 4 stikpiller dagen efter. Jeg har blødt kraftigt en uge efter dette uden smerter og blødning er stoppet igen.

D. 15. Maj to jeg en positiv ægløsningstest, men kan den være helt rigtig, så hurtigt efter? Eller er det graviditeten der spøger ?

Hvor lang tid gik der før i fik jeres menstruation igen ?

Hej.
Er ked af at hører at du mistet
Da jeg mistede sidste gang, fik jeg først en positiv æl-test på dag 34, og mens på dag 49, som var den første rigtige cyklus efter jeg mistede. Inden da tjekkede jeg om mine graviditetstest blev negative, for at være sikker på en evt. ny positiv æl-test/ny graviditet. For nogle er HCG hurtigt ude af kroppen, for andre ikke. Her anden gang (som beskrevet ovenfor), tog det længere tid end første gang. 
Har du tjekket om graviditetstest er negative? 

Anmeld Citér

18. maj 2021

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Hej.
Er ked af at hører at du mistet
Da jeg mistede sidste gang, fik jeg først en positiv æl-test på dag 34, og mens på dag 49, som var den første rigtige cyklus efter jeg mistede. Inden da tjekkede jeg om mine graviditetstest blev negative, for at være sikker på en evt. ny positiv æl-test/ny graviditet. For nogle er HCG hurtigt ude af kroppen, for andre ikke. Her anden gang (som beskrevet ovenfor), tog det længere tid end første gang. 
Har du tjekket om graviditetstest er negative? 

Nej har faktisk ikke tjekket på en graviditetstest måske jeg burde gøre det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.