Kender I det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
7 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2021

Anonym trådstarter

Kender I det når ens børn bare har skændes siden det sekund de kommer ind af døren? Og kender I så det at man har været i overskud og har løst konflikterne? Kender I så også det at man nogle dage bare får NOK og med meget store ord beder dem om at stoppe? Og kender I så det at speltmoren af en nabo står og overhører det hele? OMG så bare skyd mig altså

Og hvis du ikke kender det, jamen så godt for dig, og kender du det, så selv - du er ikke det eneste menneske på denne jord der kan få nok

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2021

Babilooo

17. maj 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

OM jeg kender det! 
her leger der dagligt 7-8 børn i haven og tre af dem er mine. Min nabo er så langt fra spelt. Hun er mere sådan en ‘jeg blander mig i alt jeg kan, fordi jeg kan’ 

men dag fik jeg også en kortslutning oppe i haven - på alle unger! Fordi de råbte, skreg, og teede sig som vilde dyr og skændes.

jeg forklarede også med MEGET store ord, at hvis der absolut skulle leges i vores have hver eneste f...... dag, så skulle de være ordentlige ved hinanden! Om det var en besked alle kunne forstå! 
så kommer det over fra den anden side af hækken: 

‘ja, nu er det ikke fordi jeg vil blande mig..... ‘ mere når hun ikke at sige før jeg siger: 

‘så lad vær!!!’  
der har været ro både fra børn og nabo siden

Anmeld Citér

17. maj 2021

Anonym

CKJ

Vi bor på et lukket vænge, et rigtig sølvbryllupskvarter. Vi er så og sige de eneste med børn der ikke er flyttet hjemmefra. Og OMG jeg har også fået et par kortslutninger i min karriere som mor. 
Jeg bryder mig ikke om at skælde ud og gør det faktisk ikke, men jeg har ind i mellem råbt højt og bedt de to store om at stoppe omgående. Så sent som i går.

Jeg har været på arbejde de sidste 9 dage, pga. sygdom m.m. Alene alle hverdage indtil kl. 21. Og så har min mand og jeg i fællesskab malet værelser og gjort dem hyggelige til de store kom hjem(de har været hos mormor og morfar) og så skal de diskutere hvis værelse der er pænest, som jo i mine øjne er nogenlunde ens, men da de er af hver sit køn og har hver deres interesser er de jo ikke 100% ens.

Nogle gange bliver jeg bare træt. Men jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste. 

Anmeld Citér

17. maj 2021

Cvbn

CKJ skriver:

OM jeg kender det! 
her leger der dagligt 7-8 børn i haven og tre af dem er mine. Min nabo er så langt fra spelt. Hun er mere sådan en ‘jeg blander mig i alt jeg kan, fordi jeg kan’ 

men dag fik jeg også en kortslutning oppe i haven - på alle unger! Fordi de råbte, skreg, og teede sig som vilde dyr og skændes.

jeg forklarede også med MEGET store ord, at hvis der absolut skulle leges i vores have hver eneste f...... dag, så skulle de være ordentlige ved hinanden! Om det var en besked alle kunne forstå! 
så kommer det over fra den anden side af hækken: 

‘ja, nu er det ikke fordi jeg vil blande mig..... ‘ mere når hun ikke at sige før jeg siger: 

‘så lad vær!!!’  
der har været ro både fra børn og nabo siden

Så mangler man lige den der smiley, der græder af grin  - godt ord igen til naboen

Anmeld Citér

17. maj 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Cvbn skriver:

Så mangler man lige den der smiley, der græder af grin  - godt ord igen til naboen

Arrrmen altså  folk sku lære at passe deres egen have! Men ja - der mangler lidt en grine smiley her

Anmeld Citér

18. maj 2021

Sprit25

Du er ikke alene! Laaangt fra! 

Anmeld Citér

18. maj 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Kender I det når ens børn bare har skændes siden det sekund de kommer ind af døren? Og kender I så det at man har været i overskud og har løst konflikterne? Kender I så også det at man nogle dage bare får NOK og med meget store ord beder dem om at stoppe? Og kender I så det at speltmoren af en nabo står og overhører det hele? OMG så bare skyd mig altså

Og hvis du ikke kender det, jamen så godt for dig, og kender du det, så selv - du er ikke det eneste menneske på denne jord der kan få nok

TUSIND TAK FOR DET HER INDLÆG

åh jeg troede jeg var den eneste der havde børn der bare har dage hvor de ikke kan være i samme rum uden konflikter...

jeg har altid dårlig samvittighed over ikke at finde en bedre løsning end at skille dem i hvert sit rum.. for brødre bør jo lege sammen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.