Svag skygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
5 svar
4 synes godt om
17. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er gået 5 dage over tid, uden positiv test.

men der er en svag skygge på denne som jeg tog imorges fra Rema1000.

hvad tænker i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er gået 5 dage over tid, uden positiv test.

men der er en svag skygge på denne som jeg tog imorges fra Rema1000.

hvad tænker i? 

Jeg kan godt se der er en svag skygge hvis jeg virkelig zoomer ind og kniber øjnene sammen. jeg ville betragte den som negativ også teste igen om nogle dage.

jeg gik selv 10 dage over tid før jeg fil en positiv test. På 7. Dagen over tid var den bragende negativ. 

Anmeld Citér

17. maj 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg kan godt se der er en svag skygge hvis jeg virkelig zoomer ind og kniber øjnene sammen. jeg ville betragte den som negativ også teste igen om nogle dage.

jeg gik selv 10 dage over tid før jeg fil en positiv test. På 7. Dagen over tid var den bragende negativ. 

Tak

jeg er der hvor jeg bare enten gerne vil have to streger eller mens, så vi kan prøve igen. Den her ventetid er uudholdelig

Anmeld Citér

17. maj 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Tak

jeg er der hvor jeg bare enten gerne vil have to streger eller mens, så vi kan prøve igen. Den her ventetid er uudholdelig

Det kan jeg godt forestille mig. Krydser fingre for den er der snart

Anmeld Citér

17. maj 2021

123321

Profilbillede for 123321

Har du testet for ægløsning? Hvis den har ligget senere, så kan det jo godt være der er gang i noget men bare meget tidligt �� jeg synes godt jeg kan ane stregen.

Anmeld Citér

17. maj 2021

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Har du testet for ægløsning? Hvis den har ligget senere, så kan det jo godt være der er gang i noget men bare meget tidligt �� jeg synes godt jeg kan ane stregen.

Tak for svar - det er klart en mulighed at ÆL har lagt senere, da jeg ikke har testet for det.  Årh hvor jeg hader ventetid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.