Cyklus efter Biokemisk graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Hej alle.

Jeg fangede i april en bio, men min mens kom dog kun 2 dage forsinket. Jeg blødte sparsom i kun 2 dage.

min normale cyklus er 24/25 dage.

Jeg er nu her i maj gået 4 dage over tid, men tester negativ på graviditetstest (4+1).

jeg har den sidste uge haft noget brunligt udflåd (aldrig haft før), og murren i underlivet, men det er ligesom om der ikke kommer menstruation.

Er der nogen her som har oplevet lignende? Har cyklus ændret sig efter en bio? Kan jeg være gravid? Men er det muligt at teste så sent positiv i denne måned når jeg netop fangede en bio rigtig tidligt i sidste måned. 

Jeg tænker at jeg nok må afvente menstruation, men jeg kan mærke at jeg er mega frustreret over at der ikke kommer bare mens eller to streger nuuuu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Slet ingen? 

Anmeld Citér

17. maj 2021

Anonym

Sessi skriver:

Hej alle.

Jeg fangede i april en bio, men min mens kom dog kun 2 dage forsinket. Jeg blødte sparsom i kun 2 dage.

min normale cyklus er 24/25 dage.

Jeg er nu her i maj gået 4 dage over tid, men tester negativ på graviditetstest (4+1).

jeg har den sidste uge haft noget brunligt udflåd (aldrig haft før), og murren i underlivet, men det er ligesom om der ikke kommer menstruation.

Er der nogen her som har oplevet lignende? Har cyklus ændret sig efter en bio? Kan jeg være gravid? Men er det muligt at teste så sent positiv i denne måned når jeg netop fangede en bio rigtig tidligt i sidste måned. 

Jeg tænker at jeg nok må afvente menstruation, men jeg kan mærke at jeg er mega frustreret over at der ikke kommer bare mens eller to streger nuuuu

Hej. Din cyklus kan godt ændre sig lidt efterfølgende, så din ægløsning kan godt have lagt senere denne gang

Anmeld Citér

17. maj 2021

BabyIgen2022

Jeg havde en bio i december og min efterfølgende mens blev forsinket med 1 uge og starter altid med brunt udflåd, så det vil jeg jo bare igen... Men jeg var liiidt overrasket over den lange cyklus og missede lige en chance der Øv...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.