Hjælp? Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Elvinera skriver:

Men udover det, så har jeg 2 dage efter taget en helt 3. Test, fra fakta, som viste svagt positivt. Skal jeg bare vente til mandag og snakke med lægen? 

Hvad står der på den nye test? LH eller HCG? For kan være, at du igen er kommet til at købe en ægløsningstest.. De ligner hinanden på en prik 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2021

24 år

Profilbillede for 24 år
Elvinera skriver:

Ja min mens har hele tiden været regelmæssig. Den test der er på billedet er den der hedder tidlig test og er købt i Føtex og så har jeg brugt den med lyserød låg fra rema.

Men ja teksten er et træls sted, og det er en svag streg, men den er mindre tydelig på billedet end den var i virkeligheden.

Så er der forhåbentlig noget undervejs

Anmeld Citér

15. maj 2021

Elvinera

Unicorn1 skriver:

Hvad står der på den nye test? LH eller HCG? For kan være, at du igen er kommet til at købe en ægløsningstest.. De ligner hinanden på en prik 

På pakken står der graviditetstest. Det er de der plastik nogle med lyserødt låg

Anmeld Citér

15. maj 2021

BabyIgen2022

Elvinera skriver:

På pakken står der graviditetstest. Det er de der plastik nogle med lyserødt låg

Men hvad står der på testene: LH eller HCG? Har du en positiv test, hvor der står HCG på? I stedet for LH?

Anmeld Citér

15. maj 2021

Unicorn1

Elvinera skriver:

Den fra fakta? Og har du billede af den? 

For den første er i hvert fald ikke en graviditetstest

Anmeld Citér

15. maj 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ja, de ligner hinanden. Men hvis der står LH på er det ikke en graviditetstest. Såfremt du har en positiv HCG-test, kan du fint vente til mandag og da kontakte lægen - det haster på ingen måder. Med mindre du vil have graviditeten afbrudt, skal der alligevel ikke ske noget de første mange uger, og det er ikke afgørende hvornår du ser en læge 

Anmeld Citér

15. maj 2021

Elvinera

BabyIgen2022 skriver:

Men hvad står der på testene: LH eller HCG? Har du en positiv test, hvor der står HCG på? I stedet for LH?

Jeg tror ikke der står noget på selve testen, jeg har ikke gemt dem. Men ja den med det lyserøde låg var også positiv

Anmeld Citér

15. maj 2021

Elvinera

Unicorn1 skriver:

Den fra fakta? Og har du billede af den? 

For den første er i hvert fald ikke en graviditetstest

Jeg har desværre ikke et billede af den

Anmeld Citér

15. maj 2021

Unicorn1

Jeg tænker, at du bliver nødt til at tage nogle nye tests, og så læg godt mærke til, hvad der står på testen.. Hvis der står ægløsningstest på pakken eller LH på selve testen, så er det en ægløsningstest og har intet med en graviditetstest at gøre .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.