Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle skønne kvinder
Jeg er ny og derfor lidt i tvivl, jeg tog test igår, jeg synes at ane positiv, men testede atter imorges der så var bragende negativ? Haft ømme bryster sidste 14 dage. Nogle erfaringer omkring skiftede resultater og hvad udgangspunkt havde I ?
Knus
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den test du viser billeder af er i hvertfald positiv, har du billede af den du har taget i dag ?
Der kan være mange årsager
Andet mærke test, mindre koncentreret urin mm. Hvor langt skulle du være?
Tillykke med det Den test er helt sikkert positiv!
Som nævnt kan den i dag være negativ fordi det er et andet mærke eller hvis du har været oppe at tisse i løbet af natten så urinen ikke er så koncentreret. Men det har ingen betydning, en positiv test betyder graviditet
Normalt betragter man en test ugyldig efter den tid der står i brugsanvisningen
Prøv igen imorgen
Krydser fingre for gevinst, held og lykke
Mange tak for svar, har ret uregelmæssig mens. Så ved ikke helt hvor langt jeg er, jeg ser lige tiden an de kommende dage (:
Den her er i hvert fald positiv
Anonym skriver: Normalt betragter man en test ugyldig efter den tid der står i brugsanvisningen Prøv igen imorgen Krydser fingre for gevinst, held og lykke
Hvor ser du at hun har aflæst er efter tiden er gået?
Med min nr. 2 kunne jeg i starten kun få en positiv test om eftermiddagen og negative om morgen (jeg var ikke oppe og tisse om natten) jeg bruger kun valmed
Kir skriver: Hvor ser du at hun har aflæst er efter tiden er gået?
Jeg tænkte det samme.. Det er ofte det svar, der kommer, når folk lægger billeder op af svage tests.. Så tror mange, at de er aflæst efter tid åbenbart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128