Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg brugte rigtig meget at have gulerodstænger liggende i vand i køleskabet, snackpeberfrugt, og agurk...
og så fik jeg trang til riskager igen så det var også i skabet...
men ja er du sulten så spis men bare ikke et helt måltid som lægen sagde..
min første graviditet tog jeg 32 kg fordi jeg spiste til jeg følte mig mæt hver gang jeg mærkede sult..
anden gang tog jeg 12 kg på da jeg sørgede for kun at spise f.eks. 2 gulerødder, lidt agurk og 2 stænger snackpeberfrugt og så sige til mig selv at nu var det nok for jeg havde spist..
tredje gang tog jeg 15 kg på men han var også lige 1.5 kg større end nr. 2 XD og han var ikke tyk ;)
man skal lytte og spise, man skal bare ikke overspise...
find de søde grøntsager frem så din hjerne får dækket sukkercraving.. og f.eks. gulerødder er godt med fibre så der går lidt længere imellem sulten kommer...
lav vand med minimalt saft i.. IKKE med sødestoffer da det får blodsukkeret til at hoppe hurtigt og dernæst crashe og gør man hurtigere får trang igen til noget mere.. jeg tog hvad der svarer til toppen af flasken i min vanddunk på 1.7 L, så der var en eftersmag af saften men stadig dækkede min tørst..
uhh mandler er fantastiske også... nøj jeg åd mange mandler da de også hjalp med mavesyren det første stykke tid...
Anmeld
Citér