Ja jeg er også en af dem med en del plukveer.Jeg prøve så af slappe af når de er slemme og ikke løft på nået overhovede.
Men ellers laver jeg det jeg ellers plejer..
For tro meget på af holder jeg mig meget i sengen så går jeg overtid igen.Det gider jeg ikkeeeeeeeeeee....Helst ikkeeeeeee..*SS*
Da jeg var i uge 33+4/33+5 med min datter(2 barn) små bløde jeg og var 2 finger åben og fik besked på af ligge meget ned osv. De næste 5 uger.Det gjorede jeg så.
Hmm føde hende ikke før jeg var 40+1 og jeg håbe meget på jeg ikke skal gå overtid igen føde min søn (1 barn) på 38+1 og ville helst ca det igen.Var et h med hende.Jeg have også alt med hende og plukveer fra uge 16 af og små bløde der også. ja og i uge 7 bløde jeg også. og det var ret varmt i aug 2006 hvor hun er født den 13 aug..Udover det opkast hverdag,vand i bene,rygge,bækkeløsningen.og tit blærebetændelse.med et højt blod tryk selv om det altid var lavt. ja også svamp. troede jeg skulle død med alt det jeg have og fik..
Den gang her har det været en god gravidite hvis man kan sige det... den 2 beste ud af mine 3
....
Håber på han kommer ud mellem den 30 nov og inden den 23/24 dec....
Mvh Henriette
Anmeld