Plukkeveer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Mist

Puuh, det er sku liiiiidt for tidligt.. Nej nej nej, gider ikke flere plukkeveer.. 

Har nu siden lørdag d. 24. okt. haft plukkeveer når jeg er oppe og bevæge mig rundt. SUK SUK SUK... Så nu står den på sengen det meste af tiden de næste 8 uger til d. 17. dec.

GAB det er kedeligt. Men der er ikke så meget og gøre ved det, skulle helt gerne beholde prinsessen der inde bare lidt endnu.

Er der andre som allerede nu har kraftige plukkeveer???

Knus Maria 31+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

FruPudderkvast

norby skriver:

Puuh, det er sku liiiiidt for tidligt.. Nej nej nej, gider ikke flere plukkeveer.. 

Har nu siden lørdag d. 24. okt. haft plukkeveer når jeg er oppe og bevæge mig rundt. SUK SUK SUK... Så nu står den på sengen det meste af tiden de næste 8 uger til d. 17. dec.

GAB det er kedeligt. Men der er ikke så meget og gøre ved det, skulle helt gerne beholde prinsessen der inde bare lidt endnu.

Er der andre som allerede nu har kraftige plukkeveer???

Knus Maria 31+2

Ja, hun skulle helst blive derinde de næste 8 uger.. Så endnu en grund til at du skal slappe heeeelt af.. Vejret er også lige til lidt sofa-hygge med dyne og det hele

Ja, jeg synes også at jeg er begyndt at få en del plukveer.. Kan i det hele taget bare mærke at min krop gør sig klar til fødslen.. Den har det ikke for godt for tiden..  Men men men.. Nu har jeg heller ikke lang tid tilbage

Anmeld

27. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Ja jeg er også en af dem med en del plukveer.Jeg prøve så af slappe af når de er slemme og ikke løft på nået overhovede.

Men ellers laver jeg det jeg ellers plejer..

For tro meget på af holder jeg mig meget i sengen så går jeg overtid igen.Det gider jeg ikkeeeeeeeeeee....Helst ikkeeeeeee..*SS*

Da jeg var i uge 33+4/33+5 med min datter(2 barn) små bløde jeg og var 2 finger åben og fik besked på af ligge meget ned osv. De næste 5 uger.Det gjorede jeg så.

Hmm føde hende ikke før jeg var 40+1 og jeg håbe meget på jeg ikke skal gå overtid igen føde min søn (1 barn) på 38+1 og ville helst ca det igen.Var et h med hende.Jeg have også alt med hende og plukveer fra uge 16 af og små bløde der også. ja og i uge 7 bløde jeg også. og det var ret varmt i aug 2006 hvor hun er født den 13 aug..Udover det opkast hverdag,vand i bene,rygge,bækkeløsningen.og tit blærebetændelse.med et højt blod tryk selv om det altid var lavt. ja også svamp. troede jeg skulle død med alt det jeg have og fik..

Den gang her har det været en god gravidite hvis man kan sige det... den 2 beste ud af mine 3 ....

Håber på han kommer ud mellem den 30 nov og inden den 23/24 dec....

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.