Andre der har oplevet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. maj 2021

aaar

Hej alle sammen. ��

Jeg ville høre jer ad om nogle af jer har prøvet noget lignende.. Jeg er så nervøs og bange ((

Jeg testede positivt den 28 april og har derefter taget flere teste som også har været positive. Her i dag d 7 maj, opdager jeg om morgenen at jeg er begyndt at bløde lidt, intet voldsomt, og uden smerter. Her til aften er der dog mere blod, også i toilettet og når jeg tørre mig(sorry) men har stadig ingen smerter overhovedet, har murren i maven men det har jeg haft de sidste par uger. Da jeg ikke er i Danmark, valgte jeg at blive scannet i udlandet, udefra egne beregninger burde jeg være imellem 5+4 og 5+6 hvis jeg stadig er gravid. Til scanningen kunne han ikke rigtig se så meget udover noget væske som havde samlet sig, og derfor mente han at det var for tidligt at sige hvad der foregik. 
Krydser fingre for at alt er okay, selvom det er svært at holde humøret oppe. Har grædt så meget i dag.  Er der nogle der har prøvet noget lignende, som endte med et godt resultat? 

Tak på forhånd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2021

BabyIgen2022

Ja, det oplevede jeg i december. Det var en bio desværre, men det behøver dit jo ikke at være. Tag lidt graviditets teste. Hvis de ikke falder i styrke, så ville jeg nok kontakte lægen... Falder de i styrke, tja, så kan lægen ikke gøre noget...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.