Æggeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej søde kvinder, det er sådan at jwg er igang med vægttab og pludseligt har taget  1 kilo på fra den ene til den anden dag. Dog har jeg æggeløsningssymptomer. Har i oplevet at tage på under æggeløsning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Anonym skriver:

Hej søde kvinder, det er sådan at jwg er igang med vægttab og pludseligt har taget  1 kilo på fra den ene til den anden dag. Dog har jeg æggeløsningssymptomer. Har i oplevet at tage på under æggeløsning

Sejt gået med dit vægttab! 

Der kan være mange årsager til at din vægt svinger fra dag til dag, hvorfor man ikke bør veje sig hver dag. Men som svar på dit spørgsmål, vil jeg sige at jeg selv oplever at føle mig lidt som en kuglefisk fra ægløsning til mens. Jeg ved ikke hvorfor, væske måske

Anmeld Citér

5. maj 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Sejt gået med dit vægttab! 

Der kan være mange årsager til at din vægt svinger fra dag til dag, hvorfor man ikke bør veje sig hver dag. Men som svar på dit spørgsmål, vil jeg sige at jeg selv oplever at føle mig lidt som en kuglefisk fra ægløsning til mens. Jeg ved ikke hvorfor, væske måske

Årh når man har smidt 35 kilo, og bare mangler de sidste 5 kg så går man op i hver gram����. Ja også her føler mine ben er tunge og min mave er som en balon.. og mange tak sødt sagt��

Anmeld Citér

5. maj 2021

PP93

Jeg var også i gang med et vægttab inden jeg blev gravid. Min kostvejleder fortalte at det var helt normalt at tage på i forbindelse med ægløsning og/eller mens. Personligt tog jeg selv omkring 1 kg på omkring min ægløsning (pga. væske)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.