Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er jeg blevet små skør fordi jeg så gerne vil være gravid, eller er det en streg på testen?
jeg tester selvfølgelig igen om nogle dage for at være sikker. burde være 3+3 idag.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er jeg blevet små skør fordi jeg så gerne vil være gravid, eller er det en streg på testen? jeg tester selvfølgelig igen om nogle dage for at være sikker. burde være 3+3 idag.
Kan være den udvikler sig om nogle dage, da du tester alt for tidlig. Det er i hvert fald så udtydelig at jeg ikke kan tør og sige tillykke endnu. Test igen om 2 dage.
Jeg er selv 3+3 og min er lidt tydeligere. Men jeg vil sige den er fin positiv Der er tydelig streg med farve i. Så et forsigtigt tillykke herfra
Tænker i at man kan få et bedre resultat med en test der kan teste tidligt?
Jeg kan ingenting se, synes absolut ikke der er en tydelig streg.
Men synes bestemt du skal prøve igen om nogen dage, det betyder jo ikke nødvendigvis at du ikke er gravid
Kan godt se antydningen af en streg, du må se om den udvikler sig om et par dage
Kan sagtens se den ekstra streg. krydser fingre for, at den bliver siddende, nu du tester så tidligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128