Jeg er gravid i uge 22 med mit andet barn. Efter første fødsel fik jeg hurtigt kontakt til bækkenbunden igen, og har aldrig lidt af inkontinens eller "dryptis" - hvad jeg ved af!
Her i min graviditet har jeg bemærket at jeg meget hurtigt kommer til at lugte af urin i trusserne, og mine bukser og strømpebukser lugter ret kraftigt efter bare en enkelt dag. Jeg synes ikke jeg mærker at jeg går og tisser, eller at jeg er mere våd i trusserne end hvad min udflåd skulle kunne gøre. Den seneste uge er jeg også begyndt at føle mig hudløs ved kønslæberne og mellem ballerne, sådan en sviende fornemmelse. Jeg er rød på huden, men det lindres hurtigt ved fx at have en stofble i underbukserne og mellem ballerne om natten.
Jeg bliver selvfølgelig i tvivl; går jeg mon og småtisser uden at vide det, og er det evt urinen der ætser min hud mellem benene lidt? Eller er det normalt at lugtene fra underlivet er noget kraftigere under graviditet?
Jeg har ingen kløe eller ildelugtende eller misforstået udflåd, og min graviditet er indtil videre forløbet helt uden komplikationer. Kender andre til denne fænomen med urinlugt og ætset hud mellem benene?
Anmeld
Citér