I søndags (37+2) vågnende jeg kl. 4 med veer. Til start troede jeg bare det var plukkeveer, men efter et par timer, blev jeg rimelig overbevist om at det var mere end det.
Efter nogle timer med masser af veer, ringer jeg til fødegangen, som siger jeg skal komme ind til tjek. Kl. 8.30 kommer jeg ind, og bliver koblet op til måling og får målt hvor åben jeg er - ingen livmoderhals og 3 cm åben. Efter en halv time med meget regelmæssige veer, siger jordemoderen til os, at vi da vist skal fejre fødselsdag i dag. Bliver sendt ud på en times gåtur, for at skrue op for processen, og kan knap nok gå to skridt uden at hele kroppen kramper i ve.
Kommer retur, og bliver målt til stadig kun at være 3 cm. Bliver sendt hjem (har på det tidspunkt været igang i knap 8 timer), og er dødtræt. Får sovet derhjemme, og ja.. så stopper veerne.
Er der nogen der har oplevet det samme? Og hvornår gik i rigtig i fødsel? Shit, det er frustrerende at gå fra at tro at det sker, til... ingenting
Det er mit andet barn og er 37+4 i dag. Fødte 37+1 sidst, men ved igangsættelse. Jeg fik forresten tjekket om jeg havde urinvejsinfektion, men testen viste at jeg ikke har.
Anmeld
Citér