Skyggestreg eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2021

Anonym trådstarter

Kan dette være en skygge streg den er kommer efter tid så derfor er jeg lidt skeptisk men har dog heller aldrig fået sådan et resultat fra valmed før de har altid været helt blanke ved negativ resultat? 

Så jeg ved godt jeg kan nå prøve teste  igen men vil gerne hører om nogen her prøver fået sådan et resultat efter tid og fået et barn ud af det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2021

kvinden88

Hvor meget efter tid er den kommet? Jeg har ikke prøvet at få en streg uden der har været en graviditet

Anmeld Citér

3. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja  hvor meget efter tid? Men uanset hvad er det ikke en god ide at aflæse efter de 5 min. Prøv at tag en ny test imorgen og af læs den før de 5 min er gået. Giv gerne en Update 

Anmeld Citér

3. maj 2021

Anonym trådstarter

kvinden88 skriver:

Hvor meget efter tid er den kommet? Jeg har ikke prøvet at få en streg uden der har været en graviditet

Jeg kom hjem fra arbejde så lang tid

Anmeld Citér

3. maj 2021

PP93

Det har jeg faktisk. 2 dage efter testede jeg indenfor tid, og nu er jeg 14 uger henne

Anmeld Citér

3. maj 2021

Anonym trådstarter

PP93 skriver:

Det har jeg faktisk. 2 dage efter testede jeg indenfor tid, og nu er jeg 14 uger henne

Okay så din test også sådan ud inden?

Anmeld Citér

5. maj 2021

PP93

Anonym skriver:

Okay så din test også sådan ud inden?

Ja. Håber din test udviklede sig, så du nu har fået en streg frem indenfor tiden?

Anmeld Citér

7. maj 2021

Anonym trådstarter

PP93 skriver:

Ja. Håber din test udviklede sig, så du nu har fået en streg frem indenfor tiden?

Desværre ikke

Anmeld Citér

7. maj 2021

Baby.mamma

Du kan ikke regne med den over tid, så lad være med at glæde dig for tidligt. Men snup da en ny, og se på den indenfor tiden. Jeg krydser fingre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.