Er dette Ovitrellen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.784 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. maj 2021

Hulahoop

Hej piger.
så er jeg i gang med mit 2. iui-h forsøg. Jeg har 3 mislykkede graviditeter bag mig, og iui er blot for at bruge ventetiden på IVF.

Jeg tog Ovitrelle for 11 dage siden (21/4) og ville i dag teste for at se om den var ude af systemet. Jeg har ikke noget at sammenligne med, da jeg sidste gang ikke krydstjekkede for hvornår den var ude af kroppen. Er der nogle her, som også 11 dage efter Ovitrelle har stået med en så positiv test? Jeg blev insemineret d. 22/4 og har testdag på torsdag.

Ventetiden er så træls, men jeg klarer den nok. Ville blot høre, om andre også har haft sådan en test?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg tror ikke på ovitrelle kan give så tydelig en streg 11 dage efter. Personligt har jeg testet ovitrelle ud 8-9 dage efter (sidst 9 dage, hvor jeg fik dobbeltdosis). 

Så jeg tror på den er ægte positiv

Anmeld Citér

3. maj 2021

Hulahoop

Jeg tror ikke på ovitrelle kan give så tydelig en streg 11 dage efter. Personligt har jeg testet ovitrelle ud 8-9 dage efter (sidst 9 dage, hvor jeg fik dobbeltdosis). 

Så jeg tror på den er ægte positiv

Tak for dit svar!  Det giver lige lidt håb! 
Jeg ville netop også teste for at se om den var ude, men havde åbenbart ikke forstået at jeg skulle have startet med at teste den ude for længe siden 
Den er også mere positiv i dag. Vedhæfter lige billede 

Anmeld Citér

3. maj 2021

Chloe92

Profilbillede for Chloe92

Jeg tog Otrivelle 24/4, kunne stadig ses på min test i morges, men slet ikke så tydeligt som din. 

Jeg tænker da der er god chance for den er der �� Forfærdeligt med den ventetid����

Anmeld Citér

3. maj 2021

Hulahoop

Chloe92 skriver:

Jeg tog Otrivelle 24/4, kunne stadig ses på min test i morges, men slet ikke så tydeligt som din. 

Jeg tænker da der er god chance for den er der �� Forfærdeligt med den ventetid����

Okay - så det var 3 dage senere end mig du fik Ovitrelle. Og den er ikke særlig tydelig nu? 
Man tør jo næsten ikke sætte sine forventninger op, men jeg kan ikke helt lade være med at tænke at den jo ikke ville være mere positiv i dag end igår, hvis det var pga. Ovitrellen  Hader ventetid. Men jeg vil sige, at jeg ikke hsr haft svært ved at blive gravid - tværtimod er jeg blevet det helt utrolig hurtigt og nemt. 3 graviditeter siden juni sidste år. Problemet ved mig er, at det ikke udvikler sig  Nu håber jeg det denne gang er lykkens gang! 

Anmeld Citér

4. maj 2021

Chloe92

Hulahoop skriver:

Okay - så det var 3 dage senere end mig du fik Ovitrelle. Og den er ikke særlig tydelig nu? 
Man tør jo næsten ikke sætte sine forventninger op, men jeg kan ikke helt lade være med at tænke at den jo ikke ville være mere positiv i dag end igår, hvis det var pga. Ovitrellen  Hader ventetid. Men jeg vil sige, at jeg ikke hsr haft svært ved at blive gravid - tværtimod er jeg blevet det helt utrolig hurtigt og nemt. 3 graviditeter siden juni sidste år. Problemet ved mig er, at det ikke udvikler sig  Nu håber jeg det denne gang er lykkens gang! 

Jep 3 dage senere, her til morgen var testen næsten helt blank. Tænker den er helt væk i morgen. 

Så hvis din bliver mere tydelig er det da et godt tegn

Anmeld Citér

4. maj 2021

Hulahoop

Chloe92 skriver:

Jep 3 dage senere, her til morgen var testen næsten helt blank. Tænker den er helt væk i morgen. 

Så hvis din bliver mere tydelig er det da et godt tegn

Det lyder godt at den er blank! 
Min er blevet tydeligere og tydligere, så jeg krydser fingre for, at den er der  
Er du i iui behandling? 
Her er et billede af min test fra i går og i dag. Den nederste er fra i dag. 

Anmeld Citér

4. maj 2021

Chloe92

Hulahoop skriver:

Det lyder godt at den er blank! 
Min er blevet tydeligere og tydligere, så jeg krydser fingre for, at den er der  
Er du i iui behandling? 
Her er et billede af min test fra i går og i dag. Den nederste er fra i dag. 

Den ser da fin ud, tænker ikke Otrivelle kan det der.. krydser fingre

Ja 2.IUI hos os

Anmeld Citér

5. maj 2021

Hulahoop

Chloe92 skriver:

Den ser da fin ud, tænker ikke Otrivelle kan det der.. krydser fingre

Ja 2.IUI hos os

Den er helt utroligt meget positiv i dag, så jeg er gravid  Er 3+5. Har fået tid til scanning 25/5. 
3 uger er så længe når man er super nervøs. Dette er min 4. Graviditet på under 1 år, så jeg krydser alt for at alt går godt denne gang. 
Har du nogle symptomer endnu? 

Anmeld Citér

5. maj 2021

Chloe92

Hulahoop skriver:

Den er helt utroligt meget positiv i dag, så jeg er gravid  Er 3+5. Har fået tid til scanning 25/5. 
3 uger er så længe når man er super nervøs. Dette er min 4. Graviditet på under 1 år, så jeg krydser alt for at alt går godt denne gang. 
Har du nogle symptomer endnu? 

Fantastisk Denne der kan man vist ikke tage fejl af! Håber den holder ved denne gang Ved du hvad der er gået galt de andre gange ?

Naaah. Lidt ømme bryster og er enooormt træt, men det synes jeg at jeg har været lige siden jeg startede på hormonerne. Så tolker det ikke som et symptom

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.