Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.477 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. maj 2021

Anonym trådstarter

I virkeligheden ved jeg godt, at kun dagene kan give mig svar.

men igår var æltestene lige på nippet til, at blive positive, så troede egentlig at den var der idag. Men måske var den der faktisk igår? 

De indtørrede er fra igår formiddag og eftermiddag.

hvad tænker i? (Altså udover at jeg er utålmodig) jeg har haft jagen i maven idag. Men ikke rigtig andet. 

Jeg har ikke før brugt valmeds strimmel test, så jeg er lidt usikker på, om de her går under positiv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2021

Anonym trådstarter

Altså jeg troede jo virkelig jeg havde styr på min æl nu. Normalt får jeg positiv test på dag 20/21. Jeg har testet siden første opslag, de første kraftige er altså fra lørdag, og den næste kraftige er fra igår, de er kun næsten positive, så jeg testede to mere igår som var meget svage, og idag er teststregen nærmest ikke eksisterende. Hvad er jeres bud? Var de mon positive i lørdags

Anmeld Citér

6. maj 2021

Anonym trådstarter

Jeg er på dag 21 idag

Anmeld Citér

6. maj 2021

123321

Profilbillede for 123321

Jeg synes de første så positive ud. 

Anmeld Citér

7. maj 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar

det er altså meget mærkeligt, Jeg plejer at have ælslim, få meget ondt og i det hele taget ikke være i tvivl når jeg har æl, og dagen for har stået med en positiv test (har testet hele 2021, for at få styr på cyklus). Nu er det dag 22, og jeg aldrig set så negativ en test som idag. Misforstå mig ikke, det er KUN et godt tegn hvis æl ligger før, og jeg ikke længere er smerteramt - men jeg har simpelthen svært ved at forstå hvis det passer at den lå så tidligt denne gang

Anmeld Citér

8. maj 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Har du prøvet en g-test? ÆL-teste kan jo godt slå ud hvis du har hcg i kroppen �� jeg bruger selv temperatur-metoden. Ellers så prøv app’en Premom. Der kan du ligge billeder af ÆL-testene ind, så “analyserer” den stregerne og fortæller om den er positiv. Jeg synes ikke nogle af dine teste er helt positive, men de øverste er tæt på 

Anmeld Citér

8. maj 2021

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Har du prøvet en g-test? ÆL-teste kan jo godt slå ud hvis du har hcg i kroppen �� jeg bruger selv temperatur-metoden. Ellers så prøv app’en Premom. Der kan du ligge billeder af ÆL-testene ind, så “analyserer” den stregerne og fortæller om den er positiv. Jeg synes ikke nogle af dine teste er helt positive, men de øverste er tæt på 

Jeg tester også videre fordi jeg ikke selv synes, at de er så positive som de skal være, og som jeg før har set dem. Men indtil jeg får en positiv, så må jeg gå ud fra at de første var så positive som de blev denne gang - eller at jeg slet ikke har haft det endnu. 

Jeg plejer også at få ømme bryster, men det eneste der er at mærke er lidt uro i maven, som om enten æl eller mens er på vej. 

Måske jeg fremover vil bruge temperaturmetoden, det løber jo hurtigt op med alle de test  hvordan gør du? 

Jeg har taget en gtest for nogle dage siden, den ligger på billedet med mange test, helt blank, og jeg har også lige taget en - også blank. Jeg tror nu heller ikke at jeg kan være gravid. Æl plejer altså at være en ting der går langt fra ubemærket for sig.

Anmeld Citér

8. maj 2021

Anonym trådstarter

Altså, nu har den godt nok lagt i en times tid, men jeg kiggede lige på gtesten igen - er keg helt skør hvis jeg aner en streg?

Anmeld Citér

8. maj 2021

Anonym trådstarter

Tog en ny test, og aflæste den indenfor tiden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.