Tami skriver:
Har du prøvet en g-test? ÆL-teste kan jo godt slå ud hvis du har hcg i kroppen jeg bruger selv temperatur-metoden. Ellers så prøv app’en Premom. Der kan du ligge billeder af ÆL-testene ind, så “analyserer” den stregerne og fortæller om den er positiv. Jeg synes ikke nogle af dine teste er helt positive, men de øverste er tæt på
Jeg tester også videre fordi jeg ikke selv synes, at de er så positive som de skal være, og som jeg før har set dem. Men indtil jeg får en positiv, så må jeg gå ud fra at de første var så positive som de blev denne gang - eller at jeg slet ikke har haft det endnu.
Jeg plejer også at få ømme bryster, men det eneste der er at mærke er lidt uro i maven, som om enten æl eller mens er på vej.
Måske jeg fremover vil bruge temperaturmetoden, det løber jo hurtigt op med alle de test
hvordan gør du?
Jeg har taget en gtest for nogle dage siden, den ligger på billedet med mange test, helt blank, og jeg har også lige taget en - også blank. Jeg tror nu heller ikke at jeg kan være gravid. Æl plejer altså at være en ting der går langt fra ubemærket for sig.
Anmeld
Citér