Samsovning og topmadras

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.577 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2021

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hej med jer.

Vi har sat tre 90x200 senge fra ikea sammen med samlebeslag men står nu og mangler en topmadras der er 270x200 cm og som ikke koster mere end sengene ��

Er det virkelig ikke muligt at skaffe en topmadras i disse mål, uden den koster vanvittig meget, tænker samsovning ikke er et nyt koncept

Nogen der har nogle erfaringer?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2021

Lomm

Profilbillede for Lomm
Rixus skriver:

Hej med jer.

Vi har sat tre 90x200 senge fra ikea sammen med samlebeslag men står nu og mangler en topmadras der er 270x200 cm og som ikke koster mere end sengene ��

Er det virkelig ikke muligt at skaffe en topmadras i disse mål, uden den koster vanvittig meget, tænker samsovning ikke er et nyt koncept

Nogen der har nogle erfaringer?  

Jeg har ikke erfaring, MEN jeg ville vaske betrækket på en børnemadras i denne uge, det var en rigtig dyr en af slagsen, allergi venlig osv. Da jeg så åbner ser jeg en helt alm skumgummimadras hvor der var limet memory foam på. Blev alligevel overrasket over at det under overfladen blot var nogle billige materialer. Så hvis I har sy-evner, kunne det måske være en mulighed at lave den selv?

Anmeld Citér

2. maj 2021

HapsHapsHaps

Vi har samme koncept med senge herhjemme, men vi har dig droppet topmadras der fylder det hele. Men der findes butikker på nettet der laver skumgummimadresser efter mål; jeg var i kontakt med flere og de var meget søde. Så vidt jeg husker kunne vi få en topmadras i det rigtige mål for ca 1100; det kan nok ikke gøre billigere. Jeg kan ikke Huske sidernes navne, men hvis du søger på "skumgummi efter mål" så kommer der noget op  

Anmeld Citér

2. maj 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Nu samsover vi ikke, men vi har planer om 2*90 senge som så deler en topmadras og så en 80'er madras i forlængelse, som så for egen topmadras,(og eget lagn) tænker det er lige meget der bliver et lille "hul".

Anmeld Citér

2. maj 2021

Rixus

Profilbillede for Rixus
Fortvivlet skriver:

Nu samsover vi ikke, men vi har planer om 2*90 senge som så deler en topmadras og så en 80'er madras i forlængelse, som så for egen topmadras,(og eget lagn) tænker det er lige meget der bliver et lille "hul".

Det er netop sådan vi har gjort og revnen i topmadrassen genere en del desværre. 

Anmeld Citér

2. maj 2021

Nea85

Kunne det evt. være en mulighed med denne kile fra IKEA?

https://www.ikea.com/dk/da/p/siggerud-madraskile-40272353/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.