Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp jeg har taget 2 graviditetstest idag den ene morgen urin og test fra Netto og den anden eftermiddag urin fra Rema de viser begge en lidt utydelig lyserød streg. Er de positive eller falsk positiv. Kom med Jeres bud? Kh frk. s
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin lyserød farve, så jeg vil mene den er positiv
Anonym skriver: Fin lyserød farve, så jeg vil mene den er positiv
Har du prøvet det selv? Synes nemlig den ser en smule utydelig ud?
Den er så flot positiv. Stort tillykke
Anonym skriver: Hjælp jeg har taget 2 graviditetstest idag den ene morgen urin og test fra Netto og den anden eftermiddag urin fra Rema de viser begge en lidt utydelig lyserød streg. Er de positive eller falsk positiv. Kom med Jeres bud? Kh frk. s
Tillykke, de er begge positive
MummiT skriver: Tillykke, de er begge positive
Tak... Mener du det? Har du selv prøvet det?
To lyserøde streger = gravid, uanset hvor lys den ene mætte være.
Ja det har jeg
min endte dog i en MA, men den var der til den gik til i uge 7 ca men det betyder jo ikke at din baby ikke bliver til
Anonym skriver: Ja det har jeg min endte dog i en MA, men den var der til den gik til i uge 7 ca men det betyder jo ikke at din baby ikke bliver til
Det gør mig ondt at høre håber du er ok nu?
Ja det må tiden vise, indtil videre mener flertallet her jeg er gravid. Men det hverken gået op for mig eller kæresten endnu
de er begge flot tydelig, deres tydelighed spiller ingen rolle. Du har to flotte teste og det betyder at du er gravid. Tillykke med graviditet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128