Hår rundt om brystvorterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2021

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har fået hår rundt om brystvorterne!

De er meget tynde, men lange og vil høre om der er andre der ikke har PCO der har det?

Man bliver jo helt forskrækket, når man Google for der står at det ofte skyldes PCO.

Jeg har ægløsninger som man nærmest kan sætte uret efter og regelmæssige, moderate menstruationer, så jeg tænker ikke umiddelbart jeg har PCO. Jeg har gravid for et år siden, men havde en missed abortion og kan ikke huske om det startede før eller efter. Jeg har også fået et par lange, hvide hår på halsen og på overlæben. 

Jeg må jo tale med lægen, men vil høre om andre har det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2021

Altea

Man kan sagtens være tynd, have regelmæssig mens og æl, men stadig have PCO. Dem er vi også en del af

Anmeld Citér

29. april 2021

Anonym

Jeg har hår og ikke pco - er i hvertfald blevet gravid i første hug ved hver graviditet og regelmæssig mens hver måned. 

Anmeld Citér

29. april 2021

Anonym

haha, det er altså heelt normalt. Jeg har altid et par stykker som jeg lige plukker. Er normalvægtig og gravid i første hug har ikke PCO. Det er ganske normalt

Anmeld Citér

29. april 2021

Anonym

Det er meget normalt og bestemt ikke noget, jeg ville gå til lægen med. 

Anmeld Citér

29. april 2021

Anonym

Jeg har også haft det i flere år og har ikke pcos. Jeg tror ikke det er meget anderledes end at nogen har hår på storetåen og andre har imellem øjenbrynene. 

Anmeld Citér

29. april 2021

Anonym

Åh ja de uønskede hår. 
jeg har rigtig mange hår over hele kroppen, og jeg bruger uendelig meget tid på at fjerne det. 
Har i nogle godt hårfjernings-tips? 
jeg selv har igennem årerne fundet ud af at hårfjerningscreme på kroppen er det bedre for mig. Så undgår jeg alle de små knopper. I ansigtet bruger jeg voks, skraber, tråd og pincet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.