Stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2021

Jonnaaaa

Profilbillede for Jonnaaaa

Jeg er gravid og er så småt igang med at købe lidt småting. Jeg vil gerne have et godt lager af stofbleer, men synes det er svært at finde nogle til ordenlige priser og/eller kvalitet.

Hvor køber i stofbleer?

Synes mærker som Pippi virker ufatteligt tynde, men er tilgengæld billige?

Har i gode råd til hvad man skal kigge efter i forhold til kvalitet osv.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2021

Kir

Jeg har købt nogle der er ok tykke og bløde i ønskebørn. De havde noget tilbud (det er over 1/2 år siden jeg købte dem så kan ikke lige huske prisen. Og så har jeg købt nogen i Bilka. De er lidt tyndere, men synes de fungerer rigtig fint 

Anmeld Citér

28. april 2021

Babilooo

Jonnaaaa skriver:

Jeg er gravid og er så småt igang med at købe lidt småting. Jeg vil gerne have et godt lager af stofbleer, men synes det er svært at finde nogle til ordenlige priser og/eller kvalitet.

Hvor køber i stofbleer?

Vi har kun købt dem fra babysam og de har været fine

Anmeld Citér

28. april 2021

HapsHapsHaps

Jeg synes det er svært at finde nogle ordentlige nogen i butikkerne. Min far arbejder på et hospital og skaffede en kæmpe bunke af dem de har der, som bruges til mange ting på sygehuset. DE er helt fantastiske, særligt efter et par vaske og tørring i tumbler. Jeg aner ikke om man kan skaffe dem andre steder, men alle stofbleer jeg har set i butikker har ikke kunnet måle sig med dem. 

Ellers ville jeg købe brugt; så er de bløde efter mange vaske og ofte vildt billige. Min erfaring er at man ender med at smide en del af dem ud, så jeg ville aldrig betale mere end allerhøjest nødvendigt

Anmeld Citér

28. april 2021

Pb18

Vi har været fint tilfredse med dem fra Pippi Føtex' var til gengæld lige tynde nok

Anmeld Citér

28. april 2021

AnoMor

Jonnaaaa skriver:

Hvor køber i stofbleer?

Jeg købte alle mulige steder. Jeg var ligeglad med kvaliteten da de alligevel bare skulle bruges til at tørre gylp op med og og tørre numse med. Så købte jeg bare to forskellige farver så de var adskilt selvom jeg kogte dem

Anmeld Citér

28. april 2021

MVFL

Profilbillede for MVFL
Jonnaaaa skriver:

Hvor køber i stofbleer?

Jeg købte en stak af dem fra Pippi da jeg fik den første for 11 år siden. De er lidt tynde/løse i stoffet når de er nye, men når de bliver vasket så synes jeg at stoffet trækker sig lidt sammen og de bliver fint bløde og mere kraftige i det. Og jeg vil bestemt mene at de er af fin kvalitet. Jeg bruger dem nu til barn nr 4 og de er stadig pæne selvom de er blevet vasket ved 90 grader virkelig mange gange. Det eneste jeg vil anbefale er at købe de store (hvis de stadig findes i to størrelser?) De er nemlig nemmere at bruge til f.eks. vejning og så passer de bedre på en puslepude. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.