Kan man være det bekendt? Ang fraflytning af lejlighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Jeg blev ringet op lørdag morgen at det pissede ned med vand ved vores underbo, så der var sprunget et vandrør oppe hos os. Viser sig så at det er inde i væggen i vores køkken, så vi slap for vand. TROEDE VI! Igår aftes da vi så kom hjem fra weekend tur kunne vi med det samme vi kom ind i lejligheden lugte at det lugtede af våd død rotte, og trægulvet i vores køkken og gangen er begyndt at gå fra hinanden og det bøjer. Dvs at under gulvet er der fuld af vand. Inde i alle mine køkkenskabe af dem der sidder på den væg der er sprunget et vandrør, lugter det simpelthen så grimt, hvilket der tyder på der også er fugtig inde bag væggen.

Vi har vi lige opsagt vores lejlighed pr 1 november da vi har fået ny fra d 1 decemper, og et er ved to forskellige boligselvskaber.. (skal have noget større nu der kommer en baby) Viceværten har lige været her, og sagt at han ved ik lige hva de nu skal gøre ved det her fugt/vand... Men det er jo bestemt ik sundt at bo i, og min kæreste kan mærke det på hans astma.  OOgså tænker jeg jo at det skal min søn bare ikke bo i en mdr, inden vi kan komme i den anden lejlighed.... Vi kan så overtage den anden lejlighed d 15 nov. Skal betale til den her lejlighed til og med januar, pga de 3 mdr opsigelse, men seriøst kan jeg ik godt være bekendt at sige at den opsigelse kan i stikke skrådt op??? Nu når der efter min mening ik er til at bo her for os?? Og hva med indskud, kan jeg forlange at få det hele tilbage?? Nu da vi nærmest blivet jaget væk herfra, 3 mdr før vi egentlig i princippet skal afl lejligheden?

Er jeg en sippe, elller? Hehe.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

nej du er ikke en sippe..... men jeg tror ikke du bare kan sige det kan stikke opsigelsen skråt... hvis det står i kontrakten...

Anmeld

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Det står i kontrakten... Men mener om jeg kan være bekendt at ringe til boligselvskabet og nævne det, fordi at sådan og sådan.... Syntes ik det er rimeligt at vi skal betale for en lejlighed der ik er til at bo i....

Viceværten viste ik engang om det var noget der skulle gøres noget ved! Og det syntes jeg er vild grotesk, for det er jo pisse vådt..... Det går der da skimmelsvamp i hvis ik der bliver gjort noget!

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Det står i kontrakten... Men mener om jeg kan være bekendt at ringe til boligselvskabet og nævne det, fordi at sådan og sådan.... Syntes ik det er rimeligt at vi skal betale for en lejlighed der ik er til at bo i....

Viceværten viste ik engang om det var noget der skulle gøres noget ved! Og det syntes jeg er vild grotesk, for det er jo pisse vådt..... Det går der da skimmelsvamp i hvis ik der bliver gjort noget!

ja det er rigtigt.... du kan jo prøve at ringe til dem og spørge hvad de vil gøre ved det? og om de vil gøre noget, for ellers kan man jo ikke bo der..... og så har du ikke lyst at betale... men gør det i en god tone, selvom man er hidsig :0) det er til dig egen fordel.... og så har du ikk gjort noget forkert....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.