Behandling med fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. april 2021

Anonym trådstarter

Vi har forsøgt at få børn i uendelig lang tid (sådan føles det)��! 
vi er på vores 4. År med fertilitetsbehandling, vi har været gennem insemination, IVF og nu er ved overgået til icsi. Jeg havde nogle finde blastocyster som var blevet befrugtet og derfor endte de i fryseren. Så er nu er jeg igsng med min behandling med fryseæg. Jeg skal tage en blodprøve imorgen, men jeg kan godt mærke min tålmodighed er ved at nå.

Klinikken informerede mig om at jeg blot kunne genoptage mit liv helt normalt efter ægoplægning, så har jeg læst en del på nettet og hørt en masse om at det kunne være en god ide at forholde sig i ro ihverfald den første uge efter æo. Jeg skal være ærlig og inddrømme at jeg har taget en masse forholdsregler denne gang, og skånet min krop for en del bevægelse. Jeg genoptog dog mit arbejde helt normalt, da jeg ellers ville gå psykisk ned af KUN at tænke på om ægget nu havde sat sig fast�� 

Det som er anderledes fra alle andre gange jeg har fået lagt æg op, er at jeg er på østradiol og cyglogest . Og det har bare givet mig ekstra håb. Vi er på vores 8. Forsøg med icsi nu��

mit spørgsmål til jer er, hvad / hvordan gør i efter ægoplægning? Tager i særlige forholdregler? Og er der nogen som har prøvet lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2021

Winni1986

Først og fremmest: at være ufrivillig barnløs er det hårdeste jeg nogensinde har været igennem, så jeg føler med jer ��

Det tog min mand og jeg 3 år at lave vores første via ICSI.

Vi tog ingen forholdsregler efter ægoplægning. Vi prøvede at leve videre, selvom hver anden tanke går til ægget i maven...

Jeg er sikker på, at det nok skal lykkes jer at få en lille guldklump...

Knus & kram og held og lykke til jer..

Anmeld Citér

27. april 2021

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi har forsøgt at få børn i uendelig lang tid (sådan føles det)��! 
vi er på vores 4. År med fertilitetsbehandling, vi har været gennem insemination, IVF og nu er ved overgået til icsi. Jeg havde nogle finde blastocyster som var blevet befrugtet og derfor endte de i fryseren. Så er nu er jeg igsng med min behandling med fryseæg. Jeg skal tage en blodprøve imorgen, men jeg kan godt mærke min tålmodighed er ved at nå.

Klinikken informerede mig om at jeg blot kunne genoptage mit liv helt normalt efter ægoplægning, så har jeg læst en del på nettet og hørt en masse om at det kunne være en god ide at forholde sig i ro ihverfald den første uge efter æo. Jeg skal være ærlig og inddrømme at jeg har taget en masse forholdsregler denne gang, og skånet min krop for en del bevægelse. Jeg genoptog dog mit arbejde helt normalt, da jeg ellers ville gå psykisk ned af KUN at tænke på om ægget nu havde sat sig fast�� 

Det som er anderledes fra alle andre gange jeg har fået lagt æg op, er at jeg er på østradiol og cyglogest . Og det har bare givet mig ekstra håb. Vi er på vores 8. Forsøg med icsi nu��

mit spørgsmål til jer er, hvad / hvordan gør i efter ægoplægning? Tager i særlige forholdregler? Og er der nogen som har prøvet lignende?

12,5 år inden vi fik levende børn her. Men se et par lækre basser vi fik. Så pøj pøj til jer og mist ikke modet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.